Comme si que mi je radoteros! N'importe quo.
Je ne sais nin, mais in dirait qu'i n'd'a des qui m'in veultent. Quo qu'ch'est que je lu ai fait, mi qui chus incore plus annochint qu'un tiot agneau qui vient de vénir au monte?
In tous les cas, vous êtes là au moins deux à casser du chuc chu min dos in vous accrochint à eune histoire de bain marie... que ch'est nin mi qui in ai causé mais carrémint l'cheftaine in chef.
Alors hein, pouet pouet mémère et pépère, vous vous arringerez directemint avec elle. Mi j'ai rin à vir avec tout cha.
Et pis arrêtez un tiot peu de pourrir sin bieau sujet patriotique au grind chef à pleumes. Cha a bieau être un boyau rouche, ch'est le chef quind même... attintion mes ginses, i pourrot ruer dins les brancards.
Et si qu'i le fait, je devros incore eune fos passer eune masse de timps à li expliquer que malgré les médisaches d'eune paire de drôles de zigotos, ch'est incore eune fos nin mi qui aros été à l'origine de tout ch'brun dins sin forum.
Comme le tiot agneau qui vient de vénir au monte que je vous dis... arténez bin cha bante de voyous.