AccueilFAQRechercherglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 388 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Dzulma

Nos membres ont posté un total de 31270 messages dans 2283 sujets
Le livre d’or

N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Partagez | 

Les misères administratives

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
batisse

Localisation St Dié dins les Vosges

MessageSujet: Les misères administratives Jeu 23 Juin 2011 - 12:40

In dit des fos de l'administration, mais i faut avouer qu'i a des cops, i a de quo...

Je fréquinte assez peu les administrations. Ch'est peut-être pour cha que nerveusemint je chus in assez bon étât.

Au siècle derni, la poste a eu le culot de mettre dins nous boîtes à lettres un papi qui dijot: "afin d'améliorer le service, l'poste elle fermera dorénavint à 17h00 au liu de 17h30". J'avos trouvé cha comique... j'aros du le garder et l'incadrer.

I a eune paire de semaines, vu que m'carte vitale elle étot déclarée nin à jour même après qu'eune brafe infeurmière aiche essayé elle-même de l'mettre à jour dins un hôpital, in m'a dit "monsi batisse, faudrot vir avec l'sécu quo qu'i a qui ne va nin".

J'ai été à l'sécu. J'ai expliqué min problème. Is m'ont demindé si que j'étos salarié. J'ai répondu ouais mais. Mais quo qu'is ont demindé. Mais je chus pinsionné.

Ah! Cas spécial. Est-ce que vous ouvrez puq que 70 ou 75 heures par mos (je ne me rappelle pus du nombre exact)? Ouais. Bon, eh ben i nous faut vous fiches de paye depuis le début de l'année. A quelle heure que vous serrez le glin? 16h30. I étot 15h45, j'ai couru et je chus arvénu à timps avec mes fiches de paye. J'ai appuyé chu ch'bouton pour avoir un numéro et j'ai joqué. Avint 16h30 je chus passé. J'ai tché chu eune autre guernoule, du coup j'ai réexpliqué min cas et j'ai donné le paquet de fiches de paye qu'in m'avot demindé....

Ah ouais mais non qu'elle a dit l'guernoule. Cha qu'i nous faudrot ch'est eune attestation de pinsion... J'ai cha mi? Suremint. Bon, i faut que je cache... Je vous donne le formulaire à rimplir eune fos que vous l'arez trouvée. Merci madame!

J'ai trouvé m'n'attestation de pinsion. J'ai voulu rimplir le formulaire mais j'ai rin compris à cha qu'is voulottent savoir. I faut ouvrer à la sécu pour comprinte les questions qu'is postent...

Bref, hier j'artourne à l'sécu avec m'n'attestation de pinsion, des factures de téléphone pour bin prouver que j'habite là d'ùche que je dis (in ne sait jamais, is m'ont écauffé...) et, surprisse, tout i se passe bin. In m'explique commint qu'i faut rimplir le formulaire, que les tiots carrés qu'in se deminde cha que ch'est, ch'est pour écrire des dates. Bref, j'étos contint. L'guernoule elle agrafe tous les documints insonne.... et elle me dit - je vous jure que ch'est vrai - "i minque eune mintion chu l'attestation de pinsion. Tenez, je vous rinds tout le dossier, contactez la crav pour avoir eune attestation avec cheule mintion écrite dessur".

J'ai téléphoné à la crav, j'ai eu eune guernoule qui m'a dit "i manque cheule mintion-là? Eh ben in va vous la rajouter et in vous invoie cha"

A part cha, in va ichi nous distribuer des nouvielles poubelles à puches. Comme cha les ginses is paieront au poids. Cha va être un rute bazar. Is ont d'ailleurs prévu des poubelles avec un cadenas chu l'couverque pour que les ginses is n'ailltent nin mettre lus ordures chu l'facture du vijin. Des cadenas dins l'neige, cha va être folklo ch't'hiver...

Bref, in a eu un avis comme quo les nouvielles poubelles elles vont être distribuées à nous majons et qu'à partir du 1° juillet, si que ch'est nin le bon modèle de poubelle, nous ordures in peut les garder.

J'ai été vir les ginses qui s'occuptent de cha aujordh'u, pour lu dire que l'semaine prochaine i n'a personne à l'majon et que donc, pour l'distribution de poubelles, i ara un oche.

Is m'ont expliqué que lors de l'distribution, l'semaine prochaine, is mettront un papi dins m'boîte à lettre pour dire qu'is sont passés. A partir de là je pourrai téléphoner à un numéro - qu'is m'ont donné - pour lu dire tchand qu'i a quelqu'un à l'majon. J'ai eu bieau lu expliquer qu'i avot quelqu'un à l'majon foque aujord'hu et demain, et que ch'étot d'ailleurs pour cha que j'étos exprès venu les vir avint qu'in arrête de printe mes poubelles, ... ch'est comme si que je parlos à des nunuches.

In puq l'guernoule elle avot des bieaux yux bleus... mais qui n'arwettottent nin tous les deux dins l'même direction... me vlà sins poubelle pour le prochain ramassache!

Eune bonne occasion d'arfiler mes ordures dins l'poubelle d'un autre. I faut que j'artrouve m'pince monseigneur Wink
Revenir en haut Aller en bas
min nain

Localisation Hérault

MessageSujet: Re: Les misères administratives Jeu 23 Juin 2011 - 15:30

Pour les poubelles,j'connos l'systinme: Cha obliche ches gins à trier car leurs factures va augminter. Quand l'poubelleux y passe,i n' bouche même pas d'sin camion, y a personne por l'aider, tout est automatique. Si t'as beaucoup d'invités, unne fiète quoi! et que t'boubelle déborte, i faut qu'té garde tes détritus in surplus por el prochain passache, à l'cafe ou su tin balcon, si t'in a un! Té n'pourras pon les verser chez les voisins car tout est verrouillé!
De +, personne avec el camionneux et 2 ou 3 gins in plus au chômache. Voilà!
batisse

MessageSujet: Re: Les misères administratives Jeu 23 Juin 2011 - 17:09

Ch'est le progrès?

A nous in nous a dit que le prix i allot baisser. Je chus hyper hyper hyper sceptique. I a par ichi de l'rebellion dins l'air à ch'sujet-là...

I a bin quelqu'un qui va réussir à mettre le brun dins lu système éleuctronique... ou coper les fils du caméon... ou faire du brun journalistique... ou tout in même timps.

I parait que ch'est un système belge. Min garchon i habite in Gelbique et, si que ch'est vrai qu'is paittent cher pour lus poubelles, lu système i est grammint plus simple que ch'ti qu'is exportent à des babaches qui se laistent imbobiner par des vindeux professionnels.
la clo

Localisation Brive la Gaillarde

MessageSujet: Re: Les misères administratives Jeu 23 Juin 2011 - 17:34

Mi j'seros continte d'savoir quemint qui font dins ches campanes. I est question aussi dins nous coins d'faire payer ches gins aux poids des poubelles.
Nous in a déjà un problème ch'est qu'les poubelleux i n'passentent pas dins ches tiots quemins ou ches impasses.
Donc in est déjà obligés d'trimbaler ches sacs poubelles jusqu'à des containers à 150 m à peu près sur un quemin communal. Alors i va y avoir comme cha combien d'poubelles à l'plache d'un container.
Cha sera décoratif ou bien j'ai rien compris.
batisse

MessageSujet: Re: Les misères administratives Jeu 23 Juin 2011 - 19:15

Je vous assure que ch'est nin mi qui mets eune série de tiotes étoiles pour faire joli in bas de mes messaches.

Chef, ou cheftaine in chef, pourquo qu'i a des tiotes étoiles à ch't'heure?
Matante

Localisation au Nord

MessageSujet: Re: Les misères administratives Jeu 23 Juin 2011 - 19:24

I a que ti qui in a des étoiles ! Ch'est pe't'ète parc'que t'es l'auteur du sujet non ?
batisse

MessageSujet: Re: Les misères administratives Jeu 23 Juin 2011 - 19:30

Ben ouais mais in le sait que ch'est mi qui a écrit, vu qu'i a min nom dins le lavatar.

Quo qu'ch'est qu'i a incore invinté là le grind chef à pleumes?
Roger

Localisation Henin Beaumont

MessageSujet: Re: Les misères administratives Jeu 23 Juin 2011 - 19:41

Citation :
Quo qu'ch'est qu'i a incore invinté là le grind chef à pleumes?
avint chés étoiles, chétot eun' barre qui étot situé carrémint à gauche,ch'est pour séparer l'message de l'signature,in intindant que j'mette aut'quosse.

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

http://www.videochti.fr
batisse

MessageSujet: Re: Les misères administratives Jeu 23 Juin 2011 - 19:55

Ah valà! Merci chef pour t'n'explication.
pistouille2

Localisation la seyne sur mer

MessageSujet: Re: Les misères administratives Jeu 23 Juin 2011 - 20:10

dans ma campagne les éboueurs ne passent qu'une fois par semaine, donc j'ai acheté un incinérateur, pour les épluchures c'est dans le jardin, et les bouteilles vides et il y en a je vais les porter à 2 k ms dans une boite faite pour çà
pistouille2

Localisation la seyne sur mer

MessageSujet: Re: Les misères administratives Jeu 23 Juin 2011 - 20:10

j'aime bien bien les petites étoiles !!!!!!!!
Roger

MessageSujet: Re: Les misères administratives Jeu 23 Juin 2011 - 20:49

Citation :
donc j'ai acheté un incinérateur, pour les épluchures c'est dans le jardin,
Cha s'apell'rot nin un composteur, que t'as acaté pistouille?
babette

Localisation vendée

MessageSujet: Re: Les misères administratives Jeu 23 Juin 2011 - 20:49

lol! pour arvénir, à l'histoire ed'Batisse, avec s'carte vitale, cha m'a fait arpinser que mi aussi, j'ai bien eu des soucis avec el'administration, sauf que mi, Batisse, chu pas incore pinsionnée !!! depis l'année derniere, que cha trainot pour que j'puisse bénéficier d'mes droits, quand je présintos em'carte amont de min dentiste, cha dijot" carte refusée", alors chu allée al'borne del'pharmacienne pour l'armette a jour, bin toudis "carte rejettée" ! j'ai téléphonée al'sécu, in me dit" faut l'a retournée avec eune lettre expliquant quo qui s'passot!
chose que j'ai faite, j'ai archu eune réponse au bout d'tros mos, continte d'pouvoir l'armette al'borne, mais surtout pour effectuer des soins que j'devos faire, me v'la al'pharmacie, et rebelotte" carte arjetée"! ah bin, j'arprinds ech'téléphone, "Madame, faut l'artourner in disant quo qui va pas" bon diusse, cha me mets in rogne ed'nouvio : in est in train de juer "au ping-pong" avec el'carte vitale ! !j'arfait tout un courrier..etc, et in m'deminde " eune photo d'identité, photocopie de m'carte d'identité" pour archevoir el'nouvelle carte vitale avec photo d'mi , bin je l'ai ENFIN ARCHU l'semaine derniere ! 9 mos que cha durée, bin ouais , hein, el'temps d'eune grossesse !
NAN NAN, chu pas enceinte, chétot em'carte !

Bon, est ce que din min mot, j'vas bénéficier de tiotes étoiles? ou aut'cosse?
batisse

MessageSujet: Re: Les misères administratives Jeu 23 Juin 2011 - 21:36

9 mos? Vinguette.

Et à ch't'heure cha marche?

In tous cas, t'as de l'patienche. Mi j'aros campé à l'sécu de min patelain.... surtout si que j'avos eu l'chance d'attraper un rhume qui fait des gros atchoum!
Loumarcel

Localisation Prés de Montpellier

MessageSujet: Re: Les misères administratives Jeu 23 Juin 2011 - 23:02

Citation :
j'ai acheté un incinérateur, pour les épluchures c'est dans le jardin,
Grand Chef i y a eun' virgule après incinérateur, donc :
pour les épluchures c'est dans le jardin.

Pistouille t'as un tas d'fumier dins tin gardin?
Roger

MessageSujet: Re: Les misères administratives Jeu 23 Juin 2011 - 23:05

Citation :
Grand Chef i y a eun' virgule après incinérateur,
T'as raison Marcel!
autant pour mi...

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

pistouille2