AccueilFAQRechercherglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 387 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Isabelle Matuszak

Nos membres ont posté un total de 30744 messages dans 2280 sujets
Le livre d’or

N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Partagez | 

tiot coin d'paradis in ville

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2
AuteurMessage
flersois

MessageSujet: Re: tiot coin d'paradis in ville Ven 15 Juil 2011 - 9:51

Batisse a écrit
Citation :
Ouais, pis ch'est rudemint bin, parce que avec ti in a même les couleurs...

L'prochaine fos i nous met aussi l'odeur...
Revenir en haut Aller en bas
Kazimierz

Localisation ~~ Boyau Rouche 62430 ~~

MessageSujet: Re: tiot coin d'paradis in ville Ven 15 Juil 2011 - 14:50

min nain a écrit:
L'p'tit Jésus l'a puni: In n'dos pas fumer in cachette! Y a pas d'fumée sins fu, Boum!!!

J'pinse pon qui d'vot finquer in cachette à près d'quarante balais ....
Pis pou in parler in a parlé pindint longtimps
après cha ch'garte i passot dins les masons pou prév'nir ed pon boucher eul queminée d'aération ...

Loumarcel

Localisation Prés de Montpellier

MessageSujet: Re: tiot coin d'paradis in ville Ven 15 Juil 2011 - 21:57

I avot i eu l'timps d'armonter s'maronne?
Kazimierz

MessageSujet: Re: tiot coin d'paradis in ville Ven 15 Juil 2011 - 23:22

Là cha m étonnerot ,
après in su qui avot eu des brûlures dins l'dos ....
hé , j'cros ben que l'jour là i est passé par eune bielle porte .... Shocked
batisse

Localisation St Dié dins les Vosges

MessageSujet: Re: tiot coin d'paradis in ville Sam 16 Juil 2011 - 7:26

Infin bon, pindint un momint i n'a nin été imbêté par les poils...
pépéPéBé

Localisation Wimille 62126

MessageSujet: Re: tiot coin d'paradis in ville Sam 16 Juil 2011 - 8:11

Tiot coin d' paradis à la campane.
Mes collèques instituteurs , un ménache, faijotent l' école dins un villache voisin. 2 classes, l' mari et s' meufe.
. L' matin, les élèfes rintent dins l' cour, li, min copain resse dins l' cour pour surveiller les infants,madame étot restée dins l' majon in attindant l' heure de l' rintrée des classe...Soudain: eune esplosion teripe dins l' majon ! ! ! Un sacré Boum! ! ! !
. Qu'est c' qu'i vot sortir de l' majon eune négresse ! ! ! ! Alle arot été tuée, i arot pas pus s' impêcher d' rigoler ! ! !
. V'la c' qui ch'étot passé. Les machons avotent oblié un martieau quand qu'is zont fait l' quéminée. l' gaz s' est accumulé dins l' conduit et l' quéminée alle a esplosé dins l' majon ! ! !
. N'impêche qu' alle arot pus ète tuée.
rire affraid

.
batisse

MessageSujet: Re: tiot coin d'paradis in ville Sam 16 Juil 2011 - 9:45

Je dos être mal réveillé Pépé... Eune quéminée in maçonnerie cha fait facile 15 cm de côté à l'intérieur. Commint qu'un martieau i peut boucher cha?

Ch'étot eune majon neuve et l'quéminée n'avot jamais été ramonée? In tous les cas, ch'fu i devot avoir un sacrémint mauvais tirache...
pépéPéBé

MessageSujet: Re: tiot coin d'paradis in ville Sam 16 Juil 2011 - 10:30

. Voila Batisse. C' était une vieille maison de campagne qui, au départ était prévue pour un feu de bois, comme dins l' timps.. La cheminée, très large avait été transformée, modifiée pour installer un feu à charbon. La suie s' était accumulée sur l' outil en question au fil des ans, bouchant peu à peu la cheminée qui n' avait jamais été ramonée. Le titrage devenant mauvais il y a eu une accumulation de monoxyde de carbone qui est inflammable.
. Non seulement il y a eu cette explosion mais les gens auraient pu se réveiller morts, asphixiès ....
. Après l' explosion tu penses bien qu' une enquête a été ouverte pour connaître "les causes du sinistre"
. I avot de l' suie partout dins l' majon, dins tous les meupes, un rute dallache....
.........
. Mi j' étos dins in école réchinte, presque neufe. J' avos un feu à mazout Deville à flamme bleusse qui fallot alleumer aveuc de l' alcool à brûler. Un matin, j' étos toudis lièvé l' premier pour préparer l' déjeuner des infants , j mets d' l' alcool, j' alleume, l' fu s'met pas in route, j' armets un peu d' alcool, j' ralleume ! ! ! Man Diu qu' est c' que j' avos pas fait la ! ! Boum ! ! ! Les briques ont volé à travers eu l cuisine in passant au d' zeur de m' tiète.. Heureus'mint qu' les gosses étotent pas core à tape. I avot un tro comme un couvlèche d' marmite dins l' quéminée, mais i n' avot pas d'suie tout partout.
..........
tiote bellotte

Localisation Dins le beaujolais (69)

MessageSujet: Re: tiot coin d'paradis in ville Sam 16 Juil 2011 - 11:55

Mi eune fos j'ai failli mette l'fu à l'cujine chez mes parints in préparant des pop corn, j'ai trop laissé cauffé l'huile, cha finquot sec et j'ai rin treuvé mieux que d'jetter de l'ieau dins l'castrole d'huille qui brûlot.... vinguette cha a fait d'chés flammes, heureusemint min papa étot là et i a tout d'suite mis un couverque d'sus l'castrole, j'me sus pris eune sacrée armontée d'bertelles ! (j'avos 15 ans quind même, j'aros du réfléchir !)

asteur pou faire des pop corn pus b'soin d'faire cauffer d'huile, in peut préparer cha au micro ondes, cha vaut miux avec des infants !

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

l'principal c'est d'ête jone dins s'tiête
www.les-cartines.com
pistouille2

Localisation la seyne sur mer

MessageSujet: Re: tiot coin d'paradis in ville Sam 16 Juil 2011 - 13:11

Ma maman était dans le jardin pour ramasser les légumes car mes parents étaient paysans, j'ai voulu repasser une jupe en toile et nous avions des fers à repasser que nous chauffions sur le gaz, je me maquillais pendant ce temps et bien sur aprés le fer était trop chaud je n'ai rien trouvé de mieux que de plonger dans récipient d'eau, je vous laisse imaginé la suite ma main c'était une grosse cloque ben oui la c.......e de la jeunesse
Kazimierz

MessageSujet: Re: tiot coin d'paradis in ville Sam 16 Juil 2011 - 13:36

. Non seulement il y a eu cette explosion mais les gens auraient pu se réveiller morts, asphixiès ....

.........

.......... [/quote]

J'arconnos qu'ché pon marrant ....
mais
S'rot étonnant qui aurotent puq s'réveiller affraid

Ché comme in a gramint qui brûl'tent des planq's ed palettes ....
ben dins les 2/3 ans i sont sûr d'y avoir drot ....Sad
pépéPéBé

MessageSujet: Re: tiot coin d'paradis in ville Sam 16 Juil 2011 - 13:50

Tout est bien qui finit bien.
Dins mi coron i n' da eune qui a jéchté de l'ieau dins l' bassine à frites qui avot pris fu. Alle a été toute défigurée, alle a été arringée faut vire cha.
.......
. Dins min villache un voisin, un mécanicien avot nettchiè ses toiles bleusses à l' essence. I les a mis dins l' essoreusse....quelle esplosion ! ! ! Les deux tiots gosses qui ravisotent leu père ont été grav'mint brûlés, i n' da un qui in est mort ! ! !
......
Faut surtout éduquer les infants pour leur apprinte qu'i faut jamais faire cha....

min nain

Localisation Hérault

MessageSujet: Re: tiot coin d'paradis in ville Sam 16 Juil 2011 - 14:11

por continuer les bêtises, dans la cité où nous avons habité 13 ans, nous avions les pompiers régulièrement. Nous avions tous des super- cuisines, comme je n'en avais jamais eu. Mais les gens faisaient souvent des frites; Ils avaient tous ou presque des friteuses classiques où l'on fait de si bonnes frites bien croustillantes aveuc des vraies pemtières; Por éviter les odeurs, is mettotent la hotte in route. Résultat: Les vapeurs ed graisse montottent dins l'filtre déjà graisseux et tout s'inflammot. jé n'vous dis pas les dégats! Crying or Very sad

In aute souvenir,:l'jour du mariage d'min frère. Queques heures avint d'partir à l' mairie, jé n'sais pas pouquo, em mère ,elle a fait cauffer in peu d'huile d'in unne castrole. bref, elle l'a oblier sus ch'fu. Bin sûr, tout à flamber, min jone frère a couru et a fait comme Tiote Bellote, croyot bien faire, il a jechter des l'iau par d' zeur! Résultat: il a dû aller au mariache aveuc unne moitié ed' moustache

Dernière édition par min nain le Sam 16 Juil 2011 - 14:13, édité 1 fois
pépéPéBé

MessageSujet: Re: tiot coin d'paradis in ville Sam 16 Juil 2011 - 14:30

. Min frère avot mis un chauffache à gaz butane dins l' salle d' bain. L' veilleuse alle s' a éteindue mais l' détindeur fuyot, l' gaz s' est répindu dins l' salle de bain. Quand qu' alle a voulu réalleumerl' chauffache i a eu eune esplosion formidape. Alle a été projétée à travers l' porte d' sur l' mur du couloir, ses loques in fu. Par bonheur deux ovriers qu'is travaillotent dins l' maijon d' à côté n' ont pas perdu l' nord. I n' d'a un qui s' est occupée d' elle in l' invl'oppant dins eune couverture pour éteinte les flammes pindint qu' l' aute app'lot les secours. Alle a été amnée à Lille à toute pompe et alle in est sortie mais bin marquée psychologiqu'mint...
Sans ces deux gins la, alle étot morte ! ! !
. Mi j' avos mis un chauffe bain dins à gaz dins m' salle de bain; l' flamme alle s' éteindot, i n' avot pus d' oxygène', j' ai dû l' canger d' plache. Dins un cas comme cha té t'indors pour du bon.
.....
Tout cha ch' est bon à savoir ! ! !
min nain

Localisation Hérault

MessageSujet: Re: tiot coin d'paradis in ville Sam 16 Juil 2011 - 14:31

Incore in truc qui m'arr'vient! Là ch'a été la cata! Emn ' homme et mi, nous avions désherbé l'gardin ed mes parints car min père étot fort malade et complèt'mint hindicapé. Tout au fond d'ech gardin, in avot fait in tas et in avot dit à m'mère d'attinte qu'in n' arvienne por brûler les herbes sèches; Mais por elle , elle a pinsé qu'chétot trop long et qu'les odeurs ed l'herbe allottent déringer ches vosins. Elle a aspergé les herbes d'essence, mais elle avait oblié ses allumettes ; Quand elle a craqué l'allumette, elle n'a pos pinsé aux vapeurs d'essnce. Résultat, toute unne gampe sous sin génou a été brûlé à plusieurs degrés,
pépéPéBé

MessageSujet: Re: tiot coin d'paradis in ville Sam 16 Juil 2011 - 14:35

....même l' alcool cha fait un rute pétard ! ! ! Faut faire gafe
pépéPéBé

MessageSujet: Re: tiot coin d'paradis in ville Sam 16 Juil 2011 - 14:49

affraid
Souv'nirs, souv'nirs...1961 Un gros camion, transportant des boutèle d' butane prind fu in traversant min villache. L' chauffeur n' s' arrête pas avant d' ète sorti du villache. I arrête un automobilisse qui vénot in sens inverse li démandant d' faire démi tour, et li à pied arvient in arrière pour arrêter l' circulation.
. L' camoin a brûlé tout et oute,,,. Les boutèles esplosotent les eunes après les autes dins un boucant affroyape, comme des coups d' canon ! ! !
Impossipe d' approcher ! ! ! Des morciaux d' boutèle volotent dins tous les azimuts, comme des éclats d' bompe pindint la guerre .Aucun blessé.
.......
. Aux informations:"Que serait devenu le petit village d' harlettes...etc "
......
L' chauffeur, v'la un homme qui arot valu eune médale ! ! Quel courage et quel sang froid ! ! !

batisse

MessageSujet: Re: tiot coin d'paradis in ville Sam 16 Juil 2011 - 18:45

Ben i n'd'a peut-être eu eune...

M'file elle trinsporte des matières dingeureusses et i a un copain à elle à qui un cop dins l'ginre est arrivé: sin tableau de bord i a comminchi à funquer. I s'a aussi sec arrêté, est couru décrocher s'remorque (ch'est physique...) et a avinchi sin tracteur à eune distince de sécurité. Là le tracteur i a pris fu.

La remorque étot sauvée. Elle étot pleine d'essince!

I a touché eune sacrée prime...
pépéPéBé

MessageSujet: Re: tiot coin d'paradis in ville Sam 16 Juil 2011 - 20:23

affraid si qu' alle avot esplosé comme eune bompe au napalme, in l' arot ramassé à l' tiote cuillere.
Faut l' faire ! ! !
affraid
Kazimierz

MessageSujet: Re: tiot coin d'paradis in ville Dim 17 Juil 2011 - 16:06

19 octobre 1960
Spectacle dantesque à Harnes où plusieurs réservoirs de l'usine Courrières-Kuhlmann explosent : 200 000 litres d'essence et 150 000 litres de résidus provenant du raffinage prennent feu. Application du plan OrSec. Aucune victime.

A ch't'époque à côté ed l'école i avot pon incore ed salle ed fêtes chétot un terrain vague pis pon d'grosse construction, in voyot chés explosions pis chés flammes & chés boules ed fux qui montotent a eune hauteur phénoménale pourtant in étot ben à pluq ed chinq km ed là .....

ch'étot l' 14 juillet avint l'heure
pépéPéBé

MessageSujet: Re: tiot coin d'paradis in ville Dim 17 Juil 2011 - 17:55

L' Av'nir appartient à ch'ti qui s'lève Tôt...
I a des momints in férot miux d' rester couqués ! ! !
flersois

Localisation Belgique

MessageSujet: Re: tiot coin d'paradis in ville Lun 18 Juil 2011 - 8:45

batisse a écrit:
Je ne sais nin vousautes, mais in ch'qui me concerne, cha qui m'imbête l'puq - z'avez vu, j'ai nin dit em...de - dins les indrots comme cha, ch'est le bruit.

J'étos gêêêné!

J'ai artrouvé l'inregistrement : ICI
pépéPéBé

MessageSujet: Re: tiot coin d'paradis in ville Lun 18 Juil 2011 - 9:25

Forchémint si qu' inregisse aveuc un micro t' aras les bruits parasites comme aveuc un camescope..............
D' sur min P.C. portape j' ai ajouté des H.P. extérieurs pasque les H.P. intérieur sont décevants.
.............
Comme sourite j' in ai acaté eune sans fil chez Aldi, cha coûte pas cher et cha marche bin.
...........
Mi j' dis cha j' dis rin, un neuneu comme mi ! ! !
......... J' m' in sert pus du PC portape i m' énerfe .... Ch'est un Packard Bell...ultra super plus ! ! ! ...... in plus.
( J' ai mis tros ans pour arriver à mète l' musique d' sur un diaporama PPS. Ch' est fait pour immerder l' ovrier)
affraid I a des momints in brairot pour moins qu' cha ! ! rire
Invité
Invité

MessageSujet: Re: tiot coin d'paradis in ville Lun 18 Juil 2011 - 18:20

samedi, j'ai aquaté in clavier pis el souris sans fil,ch'est impeccap,j'ai payé 12euros..
Kazimierz

MessageSujet: Re: tiot coin d'paradis in ville Lun 18 Juil 2011 - 19:35

Mi chu pluq écolo j'ai nin bsoin ed fil , ni ed piles aussi ,
su min portape j'utilise pon d'souris ....
pépéPéBé

MessageSujet: Re: tiot coin d'paradis in ville Lun 18 Juil 2011 - 21:02

Ch' est un PC à pédales ? ? ?
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: tiot coin d'paradis in ville

tiot coin d'paradis in ville

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 2 sur 2Aller à la page : Précédent  1, 2