tiote bellotte

Dins le beaujolais (69)
 | Sujet: Bienvenue à Cindy, Lanigh, Almyr, Evasseur et Caroline Jeu 14 Juil 2011 - 9:08 | |
|
Depis début juillet in a 5 nouvieaux mempes Alors selon l'formule consacrée "  " à vos 5. N'hésitez pas à v'nir vos présinter et discuter avec nosautes. A bintôt d'vos lire...  |
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+ l'principal c'est d'ête jone dins s'tiête
Dernière édition par tiote bellotte le Sam 16 Juil 2011 - 11:49, édité 1 fois |
Matante

au Nord
 | Sujet: Re: Bienvenue à Cindy, Lanigh, Almyr, Evasseur et Caroline Jeu 14 Juil 2011 - 9:15 | |
|
Hier j'étos chu l'forum in mime timps que Caroline, j'ai failli li dire : "viens causer" mais j'ai eu peur ed l'éffaroucher, j'l'ai nin fait et elle est arpartie sins rin mette ! Même sur s'fiche elle a rin mis. Tout ch'qu'in chait ch'est qu'elle s'a inscrite hier el 13 et ch'est tout ! Dommache :escargot: Allez osez, tout douchemint mais présintez-vous cha ch'ra un bon début non ? |
|
nounours-94

l'hay les roses
 | Sujet: Re: Bienvenue à Cindy, Lanigh, Almyr, Evasseur et Caroline Ven 15 Juil 2011 - 20:13 | |
|
l' prob' avec ché garnoules ou les hommes ché qui i z'ont peur d'écrire .ej m'explique la ché l'animateur qui parle a n' pas confonte avec les webmasters. j'en conno pas tiote belotte ni roger i s'imaginent qui a des milliers d' lecteurs qui vont lire faire de reproches pour les fautes d' syntaxe ou d'orthographe tous l' monte in fait mi l' premier l'essentiel ché d' pouvoir passer du bon temps et d' rigoler . j'en dit cha ,j'en dit rien. |
|