AccueilFAQRechercherglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 390 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Jeanpat

Nos membres ont posté un total de 32894 messages dans 2290 sujets
Le livre d’or

N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Partagez | 

Bienvenue à teter41 et romi - 99ème et 100ème membres

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
tiote bellotte

Localisation Dins le beaujolais (69)

MessageSujet: Bienvenue à teter41 et romi - 99ème et 100ème membres Dim 2 Oct 2011 - 17:43

Bienvenue à chés deux nouvieaux mempes qui nous font dépasser l'chiffe des dizaines aujourd'hui...
Comme in dit à tertous, hésitez pas à v'nir babeller avec nosautes tertous

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

l'principal c'est d'ête jone dins s'tiête
www.les-cartines.com
Revenir en haut Aller en bas
romi

Localisation Sallaumines

MessageSujet: Re: Bienvenue à teter41 et romi - 99ème et 100ème membres Mar 4 Oct 2011 - 20:24

Bonjour

Mi ch'est Rose-Marie, mais Romi ech' treuve equ' cha fait miux sur Intertminet ! Pas vous ?

Eh bin mi, ech su bin cotinte d'ête el chintième mimbe inregistrée !

Cha s'arrose ! Et quo' qu'ch'est qu'ej' gagne ?

Avec em' n'homme, Jihem (ch'est Jean-Michel, mais Jihem ech' treuve equ' cha fiait miux sur Interminet ! Pas-vous ? J'l'ai pas d'jà dit, cha ?) Ej' dijos donc, avec em' n'homme, hier au soir, in a assisté au spectaque in hommage à Edmond Tanière. Ch'étot à Haisnes, à l'salle Dancoisne, et in étot fin bénache ! Que spectaque ! Y avot Mauricette TANIERE, es' soeur, es' file, sin fiu Sylvain (ch'est l'même prénom equ'min dernier !) qui nous a bin fait canter sur el repertoire ed sin père, Guy DUBOIS (des fos y s'fait appeler Guy d'ech' Bos), Pierre DELANNOY, Simon COLLIER, égal à li-même, Marie-Laurence DELILLE, Françoise KUCHEIDA, el' Femme d'ech'maire ed LIEVIN (mais elle, al cante sûr'mint miux qu'li !), Jules RAMON, qui est v'nu avec sin ramon et ses sorchelles, Alain LEMPENS, qui in t'not eune rude, même qu'es' femme elle a v'nu l'arquère, Bernard BECLIN, Jacques LEDUN, et aussi Patrick COLLON, ech' sincier poête, avec qui in a un parlé ed'carabistoulles, et pis aussi not' idole à nous autes deux : Bertrand COCQ ! Alors li, ch' t' eune rude pièche ! Tout cha qu'y dit tout haut, ch'est vraiment cha qu'in pinse tout bas ! In a ar'connu aussi Sébastien OSSOWSKI. Ch'est François, el' garchon à Léon et Clarmente dans leus pièches ed'théate, mais là y vindot des cases pour faire gagner eune poupée (El'Lampiste Alice). Ch'est pas nous qu'in a gagné, mais ch'est pas grafe, in a passé eune rude bonne soirée ! Et j'espère equ' là haut, Edmond aussi y a intindu l'hommache qu'in a fait pour li ! Vraimint, quô qui y a pris, y a vingt ans d'cha, d'es rétapler avec es' mobylette ! Heureusemint qu'y a cor' des jins pour faire vife es' mémoire et chelle ed'nous taïons !

Bon, j'arrête là sinon y n'n'a cor pour einne heure !

A dé. tizote !

Romi
Matante

Localisation au Nord

MessageSujet: Re: Bienvenue à teter41 et romi - 99ème et 100ème membres Mar 4 Oct 2011 - 20:57

Continue comme cha Romi, ch'est très agréabe de t'lire. Nous aussi in aime bin Léon (ti te l'appelles par sin vrai prénom, pour nous autes, cha ch'ra toudis Léon !) Les camanettes aussi in aime bin surtout quelqu'unes ainsi que Jules. En fin bref, in est contint tout plein. A t'lire, bien'v'nue parmi nous autes.
Invité
Invité

MessageSujet: Re: Bienvenue à teter41 et romi - 99ème et 100ème membres Mer 5 Oct 2011 - 10:13

romi, t'es fais du country..
tiote bellotte

Localisation Dins le beaujolais (69)

MessageSujet: Re: Bienvenue à teter41 et romi - 99ème et 100ème membres Mer 5 Oct 2011 - 12:51

romi a écrit:

Eh bin mi, ech su bin cotinte d'ête el chintième mimbe inregistrée !

Cha s'arrose ! Et quo' qu'ch'est qu'ej' gagne ?
Romi

Ichi i a des amateurs d'chucate, in n'd'a toudis in réserfe, alors in peut t'offrir un paquet caramel sau bure salé, cha te vas romi ? (cha va faire des jaloux, ch'est mi que te l'dis !)...
au plaiji de t'lire

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

l'principal c'est d'ête jone dins s'tiête
www.les-cartines.com
batisse

Localisation St Dié dins les Vosges

MessageSujet: Re: Bienvenue à teter41 et romi - 99ème et 100ème membres Ven 7 Oct 2011 - 19:56

Je vos qu'i n'd'a incore des qui suivtent...

Les caramels au burre salé, ouais, ch'est bon, mais cha qui est incore grammint meilleux et que si qu'in ne s'artenot nin in in mingerot à l'tiote cuiller, ch'est de l'crême de caramel au burre salé. Te comprinds cheftaine? Crême de caramel au burre salé.

Si un jour j'ai l'occasion, je te moutrerai quo qu'ch'est...

Bon, à part cha, vlà qu'in tchet chu eune Romi qu'elle a eune sacrée babelle et qu'in puq, chériche chu la prime, elle écrit rudemint bin, même que ch'est un plaiji à lire.

Mode déconne ON - Cheule guernoule-là, elle serot vraimint idéale si qu'in puq elle étot du 59. Mais là, j'ai comme un doute - Mode déconne OFF. Ah ouais, ch'est le bouton qui ne marche nin...

In espère tertous qu'in ara souvint l'occasion de babeller insonne. Si que t'arrifes à attirer aussi tin janmimi ichi, et que vous ferez des concours à qui qu'ch'est qui sera le meilleux, i a des bons momints in perspective.

I n'd'a des qui vont dire que je dis toudis, mais j'arrive nin à m'artenir: i a eune séquo qui m'étonne dins tin messache: te parles d'interminet. Je ne sais nin commint que te prononces cha, mais ch'est l'premire fos que je le vos. Souvint in parle d'internénette.

Te me diras, selon comme que te prononces interminet, cha peut arvenir pile poil au même...

Allez, à pluche tiote!
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: Bienvenue à teter41 et romi - 99ème et 100ème membres

Bienvenue à teter41 et romi - 99ème et 100ème membres

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1