tiote bellotte
 | Sujet: Re: Tarte à l'oignon Sam 15 Oct 2011 - 20:48 | |
|
| Citation: | ="batisse" Cha dit, cheftaine, je te laisse pinser cha que te veux au sujet de mes capacités cuisiniques. Mi je trouve que je me débroule. Même que des fos j'invinte des recettes et que ch'est bon.
|
Bin mi j'te cros et j'deminde qu'à vérifier et à goûter, et j'sus sure que j' vas m'pourléquer sec.... j'peux v'nir quind ? pis j'cros qu'in s'ra pusieurs guernoules à v'nir... au moins un autobus, toutes cheules qui osent mette des arcettes pis toutes cheules qui n'osent nin pace qu'elles te connaissent pas et qu'alles croient que té un soyeux mais nous les "anciennes" in sait que ch'est pour de faux et que ch'est juste "histoire d'dire"
Au fait j'ai pinsé à ti c'soir j'ai fait du fenouil, suivi d'eune tiote crème cuite au bain marie ... même que min homme a dit "si batisse i veyot cha !"  |
|
Roger

Henin Beaumont
 | Sujet: Re: Tarte à l'oignon Sam 15 Oct 2011 - 20:48 | |
|
| Citation: | Un tiot peu de burre, ch'est combien? Eune cuiller à café? 50 grammes? un quart de plaquette?
Inviron un verre d'lait. Là ch'est du flou inflouté. Des vierres, je n'd'ai tout plein: des tiots à moutarte, des grinds à moutarte, des demis à bière, des vierres à bière belge qu'is font souvint 33cl, des vierres à goutte, des à pastis, des à vin de toutes sortes et talles. Je prinds lequel?
Et inviron un vierre, ch'est quo? tros quarts? Un et un tiot peu? |
Que nactieux m'n'homme là!!!!
|
|
Matante

au Nord
 | Sujet: Re: Tarte à l'oignon Sam 15 Oct 2011 - 20:49 | |
|
| batisse a écrit: | Mais si mi j'explique eune recette, in comprind. Tout y est dit. |
Allez mets nous une arcette qu'in pusse juger par nous-même, hein ouais les filles ! |
|
flersois

Belgique
 | Sujet: Re: Tarte à l'oignon Sam 15 Oct 2011 - 21:01 | |
|
J'vins d'aller vir, Batisse i nous a jomais mis ène recette...
BATISSE UNE RECETTE
BATISSE UNE RECETTE
Quo qu'te fait avec tout cette crème que te vas acater dins l'Doubs...
Si c'est nin indiscret ... |
|
tiote bellotte

Dins le beaujolais (69)
 | Sujet: Re: Tarte à l'oignon Sam 15 Oct 2011 - 21:11 | |
|
MALHEUREUX té vas t'faire mette au piloris !!! et l'arcette de "l'joue d'pouchiau" quoque t'in fait ?? !!! Batisse i va s'étranner quind i va t'lire... aramarque, s'étranner in lisant un sujet d'arcette cha s'rot pas banal... |
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+ l'principal c'est d'ête jone dins s'tiête |
Matante

au Nord
 | Sujet: Re: Tarte à l'oignon Sam 15 Oct 2011 - 21:15 | |
|
| flersois a écrit: | Quo qu'te fait avec tout cette crème que te vas acater dins l'Doubs... Si c'est nin indiscret ... |
I l'minge avec ches dogts !!! parfos avec un' ceuillère..... raremint dins un' arcette |
|
flersois

Belgique
 | Sujet: Re: Tarte à l'oignon Sam 15 Oct 2011 - 21:27 | |
|
| Matante a écrit: | | flersois a écrit: | Quo qu'te fait avec tout cette crème que te vas acater dins l'Doubs... Si c'est nin indiscret ... |
I l'minge avec ches dogts !!! parfos avec un' ceuillère..... raremint dins un' arcette |
Ah ouais, j'pinsos qu'il s'in servot comme gomina... |
|