pépéPéBé

Wimille 62126
 | Sujet: Amour et vaseline Mer 11 Jan 2012 - 17:50 | |
|
. Un homme faijot eune étute de marqué pour cheu’l’companie Vaseline. I buque à eune porte. Eune janne finme oufe l’ porte, tros tiots bouchons accrochés à ses cotrons... Ch’ l'homme i s’prèsinte.:- « Bonjour Madame, je fais une enquête pour la compagnie Vaseline. Avez-vous déjà utilisé notre produit ?- - Bin sûr, m’n’homme et mi, in l’utilisse tous les jours.!- - Si ce n'est pas indiscret, j'aimerais savoir pourquoi vous l'utilisez ?- - In l’ utilisse quand qu’ in fait l’ amour. bin sur.- - Habituellement, les gens me mentent et me disent qu'ils l'utilisent pour les chaînes de bicyclette ou pour graisser une poulie. Je sais par contre que la majorité des gens l'utilisent dans la chambre à coucher. Je rends hommage à votre honnêteté. Vu votre franchise, pouvez-vous me dire exactement comment vous l'utilisez pour faire l'amour.- - Çha ne me dérinche pas du tout d’vous l’ dire. Mi et m’ n’homme ,in sin sert pour induire l’ pougnie d’ porte de l’campe,. Cha impêche les gosses d’intrer sans qu’in les intinche.!... |
|