AccueilFAQRechercherglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 182 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est nath.parezys

Nos membres ont posté un total de 19779 messages dans 1619 sujets
Le livre d’or

N'hésitez pas à signer notre livre d'or
compteur
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Partager | 

Zeph à l' mosquée.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
pépéPéBé

Localisation Wimille 62126

MessageSujet: Zeph à l' mosquée. Sam 14 Jan 2012 - 17:36

Very Happy
Al mosquée.

. Au fond del fosse, dins l' bowette,pindint l’briquet, les discussions allotent bon train. D’quo croyetes-vous qu’les hommes is discutotent ? ? D' fimmes, bin souvint, d’politique aussi, cha s’terminot par faire monter à molettes cheux qui croyotent « au petit Père du peuple » aveu cheux qui croyotent à « ch’grand Charles » ou aux « Sosos. »
. Ch’jour la , cha discutot sec ed’religion. La, ch’est parel , i a les ceusses qui crotent et les ceusses qui n’crotent pas. Seul'mint les ceusses crotent, is crotent pas toudis au même bon Diu . . . . . Cha fait granmint d’crotaches…
. L’camarate Ahmed, musulman, espliquot à Zeph, catholique, qu’un musulman i n’avot qu’un seul Dieu , Allah , qui n’avot pas d’sainte Trinité, qu’Dieu pouvot pas avoir ed fils ….et patati et patata.. « Ti , min zami zeph, ti dis qu’i est inne grinte caatholique, ti vaa mime pas à ton on mosquée toud li diminches ! ! !
. - Premièremin Ahmed , ch’est pas dins des mosquées qu'in va, mais dins des églisses. Mi, j’vas à l’messe quand qui a un mariache ou in interr’mint.
. – Tii vas jaamais pou priier ta Diu ? ,
. - Nan, pas souvint !
. - Alors tii paas inne bonne croyant.
. - Pourquoi, té vas al mosquée tous les diminches, ti, pourquoi faire ? ? ?
. – Pour fire dii prières. Si tii veux tii pouvis vinir avec mi ti i viras.
. - Mi j’veux bin i daller pour vire, mais qu’est ce qu'i faudra que j’ faisse ? ?
. – Tii firas tot comme j’i firai…Tot parel. Tot parel l’ même chosse ! ! !
. - L’ diminche d’après les vla partis al mosquée insanme. . L’Zeph inlièfe ses chaussures , comme Ahmed, les laiche dehors, comme Ahmed, rinte dins l’ mosquée comme Ahmed.. I fait tout parèle qu’Ahmed et les autes musulmans. I va même dire bonjour au curé musulman, ….. I a été fort bin accueilli, i n’avot rin à ardire.
. « Tii sais Joseph, mii, dins mosquée, ji ji’ai fait beaucop di prières pour tï et pou ton famile ! ! .
. - Té bin gentil Ahmed, mi aussi, li répond l’Zeph, j’ai priè l’mien d’Bon Dieu pou ète famille et surtout pour qu’in artroufe nos godasses in sortant d’el mosquée »
Revenir en haut Aller en bas

Zeph à l' mosquée.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1