AccueilFAQRechercherglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 388 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Dzulma

Nos membres ont posté un total de 31208 messages dans 2282 sujets
Le livre d’or

N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Partagez | 

Des trésors dins nos maisons

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
la clo

Localisation Brive la Gaillarde

MessageSujet: Des trésors dins nos maisons Mar 24 Jan 2012 - 8:29

Ch'est vintage ! ch'mot à la mode pour dire qu'in arvient in arrière pour ches vêtemints, mais aussi pour ches meupes in formica.

J'ai vu eune émission du qu'ches buffets d'cuisine, caïelles, horloches, tappes étotent in formica ed toutes couleurs.

Tout c'qu'in a connu dins ches années 60, quanque cha existe cor, cha dort dins ches sous sols pour servir d'rangemints d'clous, d'outils d'bricolache ou bien d'étagères pour ches pots d'conserfes !

Mes gins ravisez bien, ch'qui valot pus grand cosse hier, ben aujourd'hui y a des gins qui in raffolent, ch'est tendance. J'ai vu des jones qui raccatent tout cha in premier pace que cha rappelle l'tape de leu grand mère,cha rappelle leur infance. In ravisant cha je m'disos qu'aujourd'hui je deminde bien du que j'pourros armette m'tabe et min buffet qu'j'ai core ? ?
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

Localisation Dins le beaujolais (69)

MessageSujet: Re: Des trésors dins nos maisons Mar 24 Jan 2012 - 8:56

Bin, mi aussi j'les ai cor mes premiers meupes d'cujine in formica ! blancs avec eune ligne grise verticale et un bandeau horizontal marron... J'avos fait l'décor de l'cujine dins les tons marron et oranche pou d'aller avec l'couleur d'mes castroles et couets in fonte qui étottent oranches (je n'd'ai cor deux, qui servent d'temps in temps)... j'avos même mis des rideaux oranches !
Comme dit La clo, chés meupes sont au sous sol, et d'dins i a mes réserfes d'conserfes, mes pots d'confiture, les apparels à raclette-fondue-gaufrier-couscoussière-bain marie (Wink)....
I a même un meupe que m'file avot été continte d'avoir dins sin appartemint quind alle étot étudiante, i avot que c'diminsion là qui rintrot dins sin cagibi qui servot d'cujine, chti lal i est parti chez Emmaüs quind alle a déménagé -i dot cor servir à quequ'un...
Chés meupes in les avot acaté in 1976 qu'in in s'a marié et in les a gardé dins l'cujine jusqu'in 1989 quind in est arrivé dins l'majon.... costauds malgré tros déménagemints...

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

l'principal c'est d'ête jone dins s'tiête
www.les-cartines.com
flersois

Localisation Belgique

MessageSujet: Re: Des trésors dins nos maisons Mar 24 Jan 2012 - 9:09

J'vins d'lire que formica ché ène marque, le produit s'appelle la mélamine...j'savos nin...J'ai aussi incore un buffet et ène table que j'avos acaté d'occasion 20 000 francs...anciens ...
Roger

Localisation Henin Beaumont

MessageSujet: Re: Des trésors dins nos maisons Mar 24 Jan 2012 - 9:22

Mi, j'ai toudis m'table in formica avec deux tiotes rallonges dins m'cuisine qu'in a acaté au début d'mariage,m'fimme n'a jamais voulu canger,ya que ch'tapis qui va d'zeur qu'elle quange...

http://www.videochti.fr
flersois

Localisation Belgique

MessageSujet: Re: Des trésors dins nos maisons Mar 24 Jan 2012 - 9:31

L'carcasse ché du bos ou du métal chromé ? L'mènne est in bos et vraimint lourde..
camanette

Localisation chef lieu du pas de calais

MessageSujet: Re: Des trésors dins nos maisons Mar 24 Jan 2012 - 9:44

non seul'mint cha r'vient à la mode...mais faut vire l'prix qu'ché vindu
mi j'avos cor un tiot tabouret jaune in forme d'sablier j' nn'ai vu aux boutiques à 55 euros
cha fait plus d'tros cints francs....mi à ch'prix là je n'aros pon acaté!!
Invité
Invité

MessageSujet: Re: Des trésors dins nos maisons Mar 24 Jan 2012 - 11:29

j'avos eine table formica avec des pieds in bos,el dessus ej l'avos carrelée et je lavos sortie pour aller el mette al dechetterie ,in jeune couple qui venot de marierqui passot m'a demindé pour el racater,ej leuirs donné, cha bietot trois ans et ils l'on incore y veulent pas s'in debarrasser par ce quej'avos carreler in paysage campagnard,,soit disant que ch'carrelage i vaut eine pitite fortune
la clo

Localisation Brive la Gaillarde

MessageSujet: Re: Des trésors dins nos maisons Mar 24 Jan 2012 - 11:38

dis donc te leur a fait un bieau cadeau.
Mérilou

Localisation Touraine

MessageSujet: Re: Des trésors dins nos maisons Mar 24 Jan 2012 - 11:57

Mi je m'souviens de ches cayelles et des tabourets in formica aveuc un dossier et des pis in acier chromé.. y'avot un joint tout autour ( eune sorte ed champ pour mucher le bos aggloméré qui étot in dessous du placache in formica) et bien tchin ch'cha déhutot, in arrivot à pincer nos cuisses dins l'bazard que cha faijot du maux à nou gampes! Sinon, ch'étot des meupes faciles à viff.. un coup d'éponche et ch'étot prop, à l'époque d'uche que les guernoules elles allotent à l'ouvrache et qu'elles n'avottent pus l'timps ed cirer et d'astiquer des viux meup in bos ed leurs parints.

Dins les années 1970/1980, y'a gramind d'brocanteurs qui s'in sont mis plein les poques in racatint des vielles taffes ed ferme, des horloches contoises .. les gins y préférottent l'Formica ( Même Ferrat y l'cante l'Formica dins s'canchon '' La montagne'').

A c't'époque des majons ed campagne, y'avot des viux meupes in bos, qui coutot gramind d'doupes.. A ch t'heure cha n'vaut presque pus rin dins les brocantes alors que ches vielles tafes in formica jaunes et noirtes comme dins les cantines, ch'est du dernier chic dins les salons parisiens aveuc l'art déco... mi j'trouffe cha frod pour un salon l'Formica, mais y in faut pour tous les gouts

Qu'est ce qui avot comme orange dins les années 1970! les couets, les papis peints....fallot qu'cha pete...ch'étot l'époque Et vlà qu' Cha arvient déjà? ch'est là qu'in s'dit qu'in vieusit.

Ch'est comme les prénoms à la mote, y'a un cycle dins le '' vintage'' mais ch'est nin l'même que pour ches meupes.. in porte el nom des arrière grinds parents mais pos ceusses des parints... Y'a plein ed tiots Arthur, Jules, Jeanne, Clara, Adèle, Alice, Paul... faudra cor attinte 20 ans pour que les Brigitte, Guy, Thierry, Véronique, Isabelle ou Georges arvientent...Ch'est l'ju ma pauff Lucette!

tiote bellotte

MessageSujet: Re: Des trésors dins nos maisons Mer 25 Jan 2012 - 16:11

C'matin j'avos rindez-vos à mon docteur et in attindant min tour j'feuilletos chés magazines féminins qu'eune fos que t'as inlevé toutes chés paches d'pub i t'reste foque 10 paches à lire !
I avot eune rubrique "tendance" qui concernot l'décoration et là j'vos eune cayelle in bos, avec les pied in fer, parelles que cheules qu'in avot à l'école avint... et paraitrot que ch'est l'derni cri in matière de décoration dite "branchée", i avot un tiot astérisque (et nin astérix, ch'étot pas eune BD !) qui rinvoyot in bas de l'pache pou vir chés prix et là j'ai failli querre de m'cayelle in plastique de l'salle d'attinte, cha valot 400 euros, pas les 6, pas les 3 mais EUNE cayelle !!!!
Quind j'pinse que l'an passé in nd'avot cor à l'école de musique au moins eune vingtaine et qu'is ont tout inlevé pou mette à l'plache des cayelle in plastique d'ù qu'in est mal assis et avachi, alors que pou bin juer i faut s'tenir drot, comme in pouvot l'faire avec chés cayelles in bos.... va falloir que j'me rinseigne pou savoir d'ù qu'is ont mis les vielles !!! in pourrot rinflouer les caisses d'l'orchestre qui sont presque vides....
400 euros ! cha m'dépasse !

www.les-cartines.com
Invité
Invité

MessageSujet: Re: Des trésors dins nos maisons Mer 25 Jan 2012 - 16:33

meme ches tables d'ecole avec ches deux encriers in porcelaine,cha vaut eine fortune..
pépéPéBé

Localisation Wimille 62126

MessageSujet: Re: Des trésors dins nos maisons Mer 25 Jan 2012 - 17:01

Very Happy Les "trésors dins les majons" té les aetreufes d' sur l' trottinaouard quand qu'i n' a eune brocante...

Surprised
flersois

Localisation Belgique

MessageSujet: Re: Des trésors dins nos maisons Mer 25 Jan 2012 - 22:50

Citation :
eune cayelle in bos, avec les pied in fer, parelles que cheules qu'in avot à l'école avint... et paraitrot que ch'est l'derni cri in matière de décoration dite "branchée",

Ché des comme cha que te parles ? Je n'd'ai incore quatre...

Mérilou

Localisation Touraine

MessageSujet: Re: Des trésors dins nos maisons Jeu 26 Jan 2012 - 5:45

bin té va ête imposé chu l'fortune alors...
tiote bellotte

MessageSujet: Re: Des trésors dins nos maisons Jeu 26 Jan 2012 - 7:35

flersois a écrit:

Ché des comme cha que te parles ? Je n'd'ai incore quatre...

ouais Flersois, y avot juste les pieds qui n'étottent pas tout drot mais légèremint bombés in leu mitan...
j'te fais eune proposition, j'te racate tes cayelles, 4 euros pièches, cha te va ? ch'est pou l'bien être de min dos et d'ceusses d'mes collègues de pupitre dins nou quatuor... in pus t'auras l'satisfaction d'avoir fait eune bonne action
Very Happy

www.les-cartines.com
pépéPéBé

MessageSujet: Re: Des trésors dins nos maisons Jeu 26 Jan 2012 - 8:30

Very Happy Pou ch' prix la té devros avoir les fleurs aveuc ! !

Shocked
Invité
Invité

MessageSujet: Re: Des trésors dins nos maisons Jeu 26 Jan 2012 - 8:39

t'es vo udros pas avoir el quinzaine de ch'flersois avec qui de faut...ej dit cha, ej dit rien ,mais ch'est dit
pépéPéBé

MessageSujet: Re: Des trésors dins nos maisons Jeu 26 Jan 2012 - 9:52

Very Happy

. Les fleurs alles coûtent pétète pus caire qu'les caïelles ? ?

Si cha prind cha prind, ch' est cha l' commerce ! ! !

Very Happy
flersois

Localisation Belgique

MessageSujet: Re: Des trésors dins nos maisons Jeu 26 Jan 2012 - 11:04

Et qint in artourne mes chaises in peut incore lire l'Voix du Nord de 1952...

Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: Des trésors dins nos maisons

Des trésors dins nos maisons

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1