mc guill

NORMANDIE
 | Sujet: et d'où qui chont ches forumeux Mer 22 Fév 2012 - 9:23 | |
|
y a quand même point beaucoup de forumeux actifs sur l'forum |
|
la clo

Brive la Gaillarde
 | Sujet: Re: et d'où qui chont ches forumeux Mer 22 Fév 2012 - 9:42 | |
|
ouais mais ch'est des bons ! - j'rigole - A ch't'heure chi te sais chacun a ses occupations in est pas toudis disponipes. Je n'sais si t'as armarqué, dins l'coin droit del pache quanque te cliques dessus t'arrives sur l'blog à Roger et là t'as accès à des rubriques plus qu'intéressantes ed patois, d'archives d'toutes sortes. |
|
tiote bellotte

Dins le beaujolais (69)
 | Sujet: Re: et d'où qui chont ches forumeux Mer 22 Fév 2012 - 11:16 | |
|
Comme dit la clo in n'peux pas ête sctotché devint l'écran tout l'temps. Mi in c'momint, j'sus in vagances et j'ai cor moins d'timps d'venir d'sus l'forum que quind j'travalle, faut dire que j'in profite pou rinde des visites, me proumener et mette à jour nous site de l'orchestre que j'sus aussi co-administratrice, té rajoutes à cha des rindez vous que t'as pas l'temps d'aller quind té travalles, pace que ch'est pus ouvert quind t'as fini t'journée, et te v'la arrivé à 8 h au soir in ayant l'impression que t'as rin fait ! I paraitrot que ch'est comme cha quind in est à l'artraite, cha promet !!!... Pis té sais i n'd'a qui nos lisent sins s'connecter, ni rin écrire, in tourne à pus d'100 visites par jour in moyenne... L'forum est cor un tiot infant, i a foque 2 ans, i va cor grindir.... I ara toudis quequ'un pou t'réponde, même si ch'est pas tout d'suite. Allez à t'à l'heure pet ête  |
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+ l'principal c'est d'ête jone dins s'tiête |
mc guill

NORMANDIE
 | Sujet: Re: et d'où qui chont ches forumeux Mer 22 Fév 2012 - 12:16 | |
|
bon appétit à tertous et à plus. |
|
Mérilou

Touraine
 | Sujet: Re: et d'où qui chont ches forumeux Mer 22 Fév 2012 - 18:03 | |
|
| tiote bellotte a écrit: | L'forum est cor un tiot infant, i a foque 2 ans, i va cor grindir....
 |
Y faut cor joquer chinq ins pour que l'forum y'a l'âche ed raison.. alors in in profite pour raconter des garlousettes pindint qui est cor timps |
|