AccueilFAQRechercherglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 388 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Dzulma

Nos membres ont posté un total de 31214 messages dans 2282 sujets
Le livre d’or

N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Partagez | 

Avintures Espingouines

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
tiote bellotte

Localisation Dins le beaujolais (69)

MessageSujet: Avintures Espingouines Jeu 19 Avr 2012 - 11:05

Quind in part in voyache in aéroplane i nos arrife toudis des séquos.
Quind in est parti à Londres, après eune semaine d'vagances in avot oblié d'sus que parkinge in étot garé, in a caché tout l'trajet d'artour in avion d'ù qu'in pouvot bin ête, faut dire qu'à Lyon pou les parkinges "long séjour" qu'in dot prinde dès qu'in part pus d'5 jours, i a l'chox intre 6 noms d'parkinges, d'pusieurs dizaines d'allées d'pusieurs cintaines d'plaches.
Quind in est parti à Lisbonne l'an passé, min homme voulant noter c'te fos l'nom du parkinge d'sus l'ticket, a ringé c'ticket là dins sin blouson mais a déposé s'carte bancaire bin in vu d'sus l'tableau d'bord... bin sur in s'in est aperçu au momint d'imbarquer, i a fallu vite treuver l'numéro pou faire opposition, comme in étot un tiot peu juste au niveau d'l'horaire, cha a été caud... Pis à l'artour j'avos été prise à part quind in passe au contrôle et avot eu min bagache à main d'fouillé pace que j'avos laissé l'tube d'cirache liquide dins eune cauchure...
C't'année fort de toutes chés précédentes mésavintures in étot parti bin in avince, in a bin noté l'nom du parkinge et bin vérifié tros fos qu'in avot nous cartes bancaires dins nous poches, nous cartes d'identité, chés billets pou l'avion et pou l'hôtel... et bin mis l'couteau d'min homme et tout c'qui étot liquide (shampoing et cie) dins l'valise d'soute...Tout s'annonçot bin, et sins stress.
Mais cha arot été trop bieau.
Arrivé d'bonne heure à l'inregistremint, l'imployé, fort gintil, nos dit que comme not' destination finale ch'étot Madrid, in étot in "surbooking" et que ch'étot pas sur qu'in puisse partir à 7 h 25 et qu'i faudrot attinde 15 h un aute vol..... Partottent in priorité ceusses qui avottent eune correspondance à Madrid. In étot 12 personnes à ête concerné et à attinde d'fin d'l'inregistremint pou vir si i restot de l'plache...
J'précise qu'in étot pas parti in "low coast" et que nou vol avot bin été confirmé.... Apparemmint in acate un trajet mais pas eune plache !!!!
A l'fin d'linregistremint, l'imployé appelle dins nos groupe d'recalés, un monsieur, pis eune dame qui nos ont fait un tiot signe d'sympathie... cor 15 mn d'attinte et d'cop d'fils intre chés imployés d'l'aéroport, cha avot l'air d'ête très mal parti, pis d'un cop ch'est nous noms qui sortent... Ouf in étot contints (très égoïstemint !). In a été les derni à ête appelé, les 8 autes ont du attinde l'après midi....
Bin sur avec tout cha, ch'étot pus que l'heure d'passer au contrôle, l'imployé nos donne chés cartes d'imbarquemint, in s'dépêche d'aller au contrôle d'ù qu'i faut tout inlever -cauchures, blouson, ceinture, vider l'sac d'l'apparel photo- in a tout fait cha in temps record ! et in arrife au dernier contrôle d'ù qu'in donne s'carte d'imbarquemint et là.....
L'demoiselle s'rind compte qu'in a pas d'sièches d'attribué, "c'est pas normal qu'elle dit" (bon mi j'm'aros bin assise su les g'noux quequ'un mais appremmint cha s'fait pas), re-attinte et re-cops d'fil pou vérifier tout cha, pindant c'timps là les autes voyageurs attindottet l'bus des pistes qui devottent nos emmener jusqu'à l'avion... in comminchot à s'faire arpérer... Finalemint in a nous plaches d'attribuées et in arjoint vite fait chés voyageurs avint que l'bus i parte. In étot les derniers. Et là....
L'hôtesse d'accueul arrife in courint in criant nous noms, et in demindant à vir nous cartes car i a un problème.... Ch'est pas possipe que dit min homme, in n'partira jamais c'matin !!!! J'tinds chés cartes et l'demoiselle me dit "mais vous n'avez pas vu que c'était pas vos noms d'incrits ?". Bin non, mi in m'donne deux cartes in vitesse, faut aller vite, j'fais confiance alors j'ravisse nin... In peu d'pus j'me faisos ingueuler...
Bin sur i a fallu artourner au pc d'contrôle de l'demoiselle, fallu attinte que l'premi imployé arfasse deux cartes d'imbarquemint (ch'étot li qui dins l'précipitation ch'étot tompé d'noms)... pindant c'timps là l'bus étot parti...
Is ont fait arvenir l'bus foque pou nos deux et in est arrivé dins l'avion in vrai "VIP", tertous étottent installés, in attindot pus que nos pou décoller, si in voulot passer inaperçu ch'étot râté !!! ah ouais, j'ai failli m'rétaler in montant in vitesse chés tiotes marches d'l'avion, cha arot été complet !
Après cha l'vol ch'est bin passé...
Pouquo i avot du surbooking m'direz vos, bin ch'est pas à cause des voyagistes qui vindent pus d'voyaches qu'i faudrot comme i nos ont dit à l'aéroport mais, comme in a su pus tard, à cause des grèves qu'Iberia fait tous les lundi et qui supprime 30 % des vols, arportés bin sur l'lendemain.. et in partot un mardi, c'qui esplique l'bazar...
J'vos prie de croire que pou l'artour j'ai bin vérifé que ch'étot bin nous deux noms d'sus chés cartes d'imbarquemint, qu'in avot bin des sièches d'attribué... Mais là aussi cha n'a pas été tout seu... in a eu l'drot à tros horaires d'départ différints d'affiché, avec d'un cop un "embarquemint immédiat" d'affiché, alors que deux minutes avint ch'étot écrit 1 heure d'artard, c'qui a fait s'précipiter tertous pou finalemint décoller avec bin 1 h d'artard... Mais cha ch'est rin....
D'ù qu'in va partir l'an prochain ? Pou l'instant j'in sais rin...
Comme m'a dit eune amie fan d' l'émission "Vous deux, vous n'avez pas besoin de faire l'émission "Khoa Lanta" pour avoir des émotions"...

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

l'principal c'est d'ête jone dins s'tiête
www.les-cartines.com

Dernière édition par tiote bellotte le Jeu 19 Avr 2012 - 11:09, édité 3 fois
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

MessageSujet: Re: Avintures Espingouines Jeu 19 Avr 2012 - 11:06

Vinguette i est long min texte !!!! vos avez l'drot d'respirer intre deux phrases... Very Happy

www.les-cartines.com
Mérilou

Localisation Touraine

MessageSujet: Re: Avintures Espingouines Jeu 19 Avr 2012 - 12:24

Quint in pinche qui suffit d'lever l'pouce pour voyager in stop.. in s'deminde pourquo qui n'd'a qui prentent l'avion , qui joquent dins des grindes salles d'attinte in rongint leur ongles et in courint après perdu.

Comme quo, des fos, l'avinture elle est nin là d'ù qu'in pinche.

L'principal ch'est qu'vous êtes revenus à vot majon... et chu l'forum !
Tcheue avinture.. et raconté par tiote Belotte , cha prind tut d'sut eune aute tournure !
Loumarcel

Localisation Prés de Montpellier

MessageSujet: Re: Avintures Espingouines Ven 20 Avr 2012 - 3:51

Bin nous in a pas eu d'problinme ed surbooking.
In étot pas gramint dins ch'l'avion et in plus is avotent pas mis nos bagages passe que i y avot gramint d'vint sus l'piste d'attérissach'
Aujourd'hui j'in ai vu (j'y sus allé pour printe des photos) quate qui ont raté leu attérissach' et qu'is ont dû armètent les gasses.
V'là chi not' avion pou aller à St Barth.
Sus l'première photo in bas à gauche ch'est Solan?e

camanette

Localisation chef lieu du pas de calais

MessageSujet: Re: Avintures Espingouines Ven 20 Avr 2012 - 7:52

ché comme un autobus à z'ailes!!
Roger

Localisation Henin Beaumont

MessageSujet: Re: Avintures Espingouines Ven 20 Avr 2012 - 8:59

Mon diux!!!!
j'sus chi que j'tress, rin qu'à lire tes avintures...
mi qui a b'soin d'un GPS pour faire chinq kilomètres,té m'vos printe l'avion,alors que cha fait 40 ans que j'ai nin monté dins un train!!!
bin jamais! ch'est sur que j'arrive nin à l'destination...
et Marcel, dins s'carlingue!!j'séros mi franc d'monter la d'dins!
et in plus i vot que chés avions n'peuvent nin aterrir..
Allez,Allez, J'sus chi bin dins m'cité minière.

http://www.videochti.fr
nounours-94

Localisation Bolbec (76)

MessageSujet: Re: Avintures Espingouines Ven 20 Avr 2012 - 11:59

un cor ej sus monté in avion ....
mais i n'a jamais décollé
et pour cosse chéto à Orly lors d'eune exposition.
comme l'chef j'en montrai jamais la d'dins
un an sur un batieau ché déjà suffisant.
j'ai faillit i passer un 78
merci j'ai assez donné
Mérilou

Localisation Touraine

MessageSujet: Re: Avintures Espingouines Ven 20 Avr 2012 - 12:25

Bin mi j'aimero bin d'aller in avion, j'y suis allé qu'eune fos in France , j'avos 15 ans. Hé bé qu'ch'est bieau d'ête au dssur des nuaches et d'vir les villaches tout tiots !

J'in garde un bon souvenir et j'espère qu'eune fos j'va pouvoir artourner... Quo que pour l'bilan Carbone, ch'est nin bon cha..

Cha qui m'fait rire ch'est les gins ( in in connot) qui sont écolos à minger des graines et qui s'in vont pour un long WE aux USA.

J'cros que j'préféreros tut d'même l'avion au sous marin.. et pis cha dépind d'ù qu'in va.. mi j'étos allée intre Nice et Lesquin, in sous marin cha fait un détour.

In a un aréroport à Tours d'ù qu'ch'est qu'in pourot aller au Portugal ou in Corse aller retour des fos pour nin cher du tout ( moins que l'prix du train pour Paris)...
Pour l'instant j'va rester terre à terre et plinter mes choux dins l'gardin.
Loumarcel

MessageSujet: Re: Avintures Espingouines Ven 20 Avr 2012 - 13:00

In a cor eu d'la chance not' avion i avot deux moteurs pou l'minme prix.
Et voilà l'procédure.
un haut à ch'col i y a un rond-point, ch'l'avion i dot passer au d'sus et insuite plonger pou atterrir. Quand qu'i y a trop d'vint is ar'mètent les gasses ou alors i vont à l'iau, passe qu'au bout ch'est la plage.

tiote bellotte

MessageSujet: Re: Avintures Espingouines Ven 20 Avr 2012 - 14:11

AH ouais, vaut miux savoir bin viser et avoir d'bons freins !!! J'comprinds miux pourquo ch'est des tiots avions qui s'posent là, des autobus à z'ailes comme dirot camanette.
J'rigole pace que si m'tiote bielle soeur Nougatine lit cha, jamais alle grimpera dins un avion, d'jà qu'alle n'est pas d'trop attirée...
Cha va Nougatine, t'as pas d'mal de l'air ?

www.les-cartines.com
Loumarcel

MessageSujet: Re: Avintures Espingouines Ven 20 Avr 2012 - 19:47

Ha! au fait quand in étot dins ch'l'avion in nous a pas dit dû qu'ches sorties d'secours alles étottent, minme pas dû qu'ches ceintures ed sauv'tach' (si un quayot dins la mer) alles étotent, bref, si in avot eu un problinme, i aurot fallu imployer l'système 22.
flersois

Localisation Belgique

MessageSujet: Re: Avintures Espingouines Ven 20 Avr 2012 - 21:38

Et pindint l'vol in a pos passé l'film :Y-a-t-il un pilote dins l'avion ????
batisse

Localisation St Dié dins les Vosges

MessageSujet: Re: Avintures Espingouines Sam 21 Avr 2012 - 13:11

Loumarcel a écrit:
Ha! au fait quand in étot dins ch'l'avion in nous a pas dit dû qu'ches sorties d'secours alles étottent, minme pas dû qu'ches ceintures ed sauv'tach' (si un quayot dins la mer) alles étotent, bref, si in avot eu un problinme, i aurot fallu imployer l'système 22.

Des ceintures à bouchons, comme i avot à l'piscine tchand que t'étos tiot?

Et que t'avos nin de problème pour in trouver eune qui fasse tout le tour?
batisse

MessageSujet: Re: Avintures Espingouines Sam 21 Avr 2012 - 13:14

Loumarcel a écrit:

Te pourros croire que je n'd'ai après ti, mais ch'est quo le système 22?

Je connos le système D. Je connos l'expression 22 vlà les flics. Mais le système 22...

I buque grammint le solèle là d'ùche que t'es?

Vlà que marcel i nous fait un cop de 62. Infin, je dis cha, je ne dis rin hein...
batisse

MessageSujet: Re: Avintures Espingouines Sam 21 Avr 2012 - 13:23

J'aros bin fait un "citer" pour arcopier tin messache hein, cheftaine, mais je pinse que cha arot fait exproser un lordi quelque part.

Tcheue babelle....

J'ai eune question idiote: pourquo in avion? Pourquo nin in train? T'aros profité des paysaches, t'aros pu voyager avec tin cirache (te cires tes tongues? Te ne seros nin un tiot peu maniaque?) pis tout cha.

Ou alors chu l'siège arrière de l'mobylette de t'n'homme... comme des zippis de 68?
Loumarcel

MessageSujet: Re: Avintures Espingouines Sam 21 Avr 2012 - 23:58

Traduction d'eun' expression pou un 59.

l'système 22 ch'est : s'démerder comme in peut.

Ch'est vrai que ches chintures n'sont p'tète pus à m'taille, faudrot vérifier l'prochinne fos.
tiote bellotte

MessageSujet: Re: Avintures Espingouines Dim 22 Avr 2012 - 0:30

batisse a écrit:
J'aros bin fait un "citer" pour arcopier tin messache hein, cheftaine, mais je pinse que cha arot fait exproser un lordi quelque part.
Tcheue babelle....

j'in connos eune aute d'grinde babelle.... Wink

batisse a écrit:

J'ai eune question
idiote: pourquo in avion? Pourquo nin in train?
t'aros pu voyager avec tin cirache (te cires tes tongues? Te
ne seros nin un tiot peu maniaque?) pis tout cha.
Ou alors chu l'siège arrière de l'mobylette de t'n'homme... comme des zippis de 68?

In avion pace qu'in train ch'est pus long et pus querre et que min homme i prind l'train pou aller au traval d'pis 25 ans et qui n'd'a soupé du train...
J'vas t'dire un tiot secret, ch'est pas mi l'maniaque du cirache d'godasses, je n'cire jamais eune cauchure à l'majon, j'y pinse pas et j'ai horreur d'cha et si cha n'tenot qu'à mi j'cros bin que l'tube d'cirache i resterot toudis à s'plache et n's'rot jamais dins l'valise....
Quind à aller in Espagne in mobylette comme les zippis, heuuuuuuu ch'est dommache j'ai pus l'longue jupe à fleurs in djinne que j'mettos, pis j'ai pus mes longs caveux avec des fleurs d'dins ch'est ballot hein ?

si, si ch'est vrai j'étos comme cha pas in 68 (trop jonne) mais in 1972....

www.les-cartines.com
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: Avintures Espingouines

Avintures Espingouines

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1