AccueilFAQRechercherglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 388 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Dzulma

Nos membres ont posté un total de 31103 messages dans 2281 sujets
Le livre d’or

N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Partagez | 

un cheuvreuil al' mer !

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
tiomolet62

Localisation calais

MessageSujet: un cheuvreuil al' mer ! Ven 24 Mai 2013 - 16:02

eune drole ed'péque mes gins! qui z'ont foait chés pompiers d'boulone , diminche apres midi, i z' on sauvés un cheuvreuil del noyate.
i z'avouaites essayer del choper sul sape, mais chol béte tout effouaïer , al sa jéjté dins chol mer ; du coup chés pompiers i z'ont dehoquer leu zodiacs d'leu camionnette et z'ont ratirer l'cheuvreuil sul rivache
pi au vrépe i l'on r'lacher dins ch'bos d'boulone . (nan, nan, pas ch'ti d'paris)
Very Happy Very Happy ; ravisez l'photo d'chol béte un molé avint qu'al artreufe ess'liberté

Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

Localisation Dins le beaujolais (69)

MessageSujet: Re: un cheuvreuil al' mer ! Ven 24 Mai 2013 - 17:10

C'est sur qu'in c'momint i fait nin un temps à s'baigner dins l'mer, même pou un chevreuil.

heu... min homme vient d'partir pou faire de l'plongée dins l'méditérannée avec chés copains du clup, faut ête un tiot peu fou avec l'froidure qu'i fait, is ont bieau avoir eune combinaison is vont quind même nin avoir caud ! pindant c'temps là, mi j's'rai bien au caud au coin de l'queminée.... j'verrai nin chés pichons mais cha m'est complètemint égal....

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

l'principal c'est d'ête jone dins s'tiête
www.les-cartines.com
tiomolet62

Localisation calais

MessageSujet: Re: un cheuvreuil al' mer ! Ven 24 Mai 2013 - 20:04

tiote bellotte a écrit:
C'est sur qu'in c'momint i fait nin un temps à s'baigner dins l'mer, même pou un chevreuil.

heu... min homme vient d'partir pou faire de l'plongée dins l'méditérannée avec chés copains du clup, faut ête un tiot peu fou avec l'froidure qu'i fait, is ont bieau avoir eune combinaison is vont quind même nin avoir caud ! pindant c'temps là, mi j's'rai bien au caud au coin de l'queminée.... j'verrai nin chés pichons mais cha m'est complètemint égal....

Shocked bin ej sais pon dins quel coin d'mediterannée i est parti t'n homme , mais ichi a nice , l'ieau al est a 14;15, ché pon bien caud poul saison, pi en ch'momint l'ieau al'est troube ,poluaye, faut attinde un molé qu'a s'rapure, dins eune coupe ed'jours cha ira miu, pour asteure ch'est interdit de s'baigner, j'espere qu'ch'est pon là qu'tin mari i va sinon i verro pon gramin d'pichon
t'a raison reste bin au rado al coyette, aveuc eune caude !!Very Happy Wink Wink
pépéPéBé

Localisation Wimille 62126

MessageSujet: Re: un cheuvreuil al' mer ! Sam 25 Mai 2013 - 9:06

Extrait de : "La semaine boulonnaise."

Dimanche en début d'après-midi, les sauveteurs côtiers des sapeurs-pompiers ont sauvé un chevreuil de la noyade sur la plage de Boulogne-sur-Mer.

Déjà aperçu la veille sur la côte entre Boulogne et Wimereux, ce brocard a de nouveau été aperçu sur le sable boulonnais hier vers 13 heures. Alertés, les sapeurs boulonnais et le service animalier Opale Capture Environnement ont tenté de capturer l'animal sauvage. Mais affolé, le chevreuil s'est jeté à la mer. Les sauveteurs côtiers ont mis un zodiac à l'eau pour ramener le chevreuil vers le rivage. Ils ont ainsi pu le capturer.
Souffrant de quelques égratignures, le brocard a été soigné afin que ses plaies ne s'infectent pas avant d'être relâché dans la soirée dans une forêt du Boulonnais.

......J'in n'avos pas intindu parler ! ! ! !

tiomolet62

Localisation calais

MessageSujet: Re: un cheuvreuil al' mer ! Sam 25 Mai 2013 - 10:12

Smile oh bin mi j'aime cor bin cafouiller de s'qui s'brasse par chez nouzoutes, pi cha fait babeler un tiot molé , i avoé un artique sus chés jon nes et l'alcool;.... bon pas très racachant tout cha !! adon ,j'a cuji ch'chevreuil

bon voilà ; el journal i est termineye, sur ( TV ACOUTE ICHI )
a bétot pou d'zeutes informations !!Very Happy Wink Wink
pépéPéBé

Localisation Wimille 62126

MessageSujet: Re: un cheuvreuil al' mer ! Sam 25 Mai 2013 - 11:03

" i avoé un artique sus chés jon nes et l'alcool;...."

Ch'est pas du pinard qu'is botent mais des canettes d'bière pour faire "l'grand"......in pus is fum'tent comme "des grands". cor heureux si ch'est pas des pétards ! ! ! !

.......D'm'in temps, si qu'in arot été vu par un maite fumer dins les rues, in étot foutu à l'porte d'l'école.......et i n'a personne qu'i sérot vénu moufter à l'sortie.....

.......

Du qu'alles sont les léçons d'morale qu'in faijot tous les matins.......Min camarate i avot même récupéré eune vidéo prisse dins les lavabos du lycée aveuc un téléphone portape, i n'd'avot eune qui s'faijot, commint dire pour pas ète sinsuré, qui faijfot........gologolo......d'vant ses camarates.......

Que malheur ! ! ! !

Sad
tiomolet62

Localisation calais

MessageSujet: Re: un cheuvreuil al' mer ! Sam 25 Mai 2013 - 12:03

commint dire pour pas ète sinsuré, qui faijfot........gologolo......d'vant ses camarates.......

ahh bin cha , a forche ed' foute a joque chés maristers et chés clercs , chés jon nes i z'apprin'té chés sciences natureles intre euss !! Smile Shocked
comme diroé tit louis : in rigole , in rigole ; d'accord; mais ch'est pon drole !!
ahh qué siéque os vivons mes gins !! cha a ti du sin tout cha ??
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: un cheuvreuil al' mer !

un cheuvreuil al' mer !

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1