AccueilFAQRechercherglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 387 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Isabelle Matuszak

Nos membres ont posté un total de 30429 messages dans 2280 sujets
Le livre d’or

N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com


Partagez | 
 

 m'arv'là

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
annesophie

avatar

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 11/02/2010
Messages : 251
Localisation Nimes

MessageSujet: m'arv'là Jeu 1 Mai 2014 - 10:41

Bonjour vous autes  Very Happy cha fait un momint que je n'vous ai pas marqué un tiot quéttiosse mais j'sus occupée j'ai trouvé d'louvrache   Ouai mes gins j'sus imbauchée comme Auxilliaire ed vie aupres des gins malates ,handicapés obin accidintés In pus comme je n'conduis pas bin ouai à m'n'acvhe j'ai pas cor l'permis pas d'tiot papier rosse  affraid  du cop j'ai du acater eune tiote carrette qui roule nin vite mais qui dépanne bin  Wink Voilà in tout cas je n'vous oblie pas j'viens vous lire souvint Eune baisse amitieusse à tertous  
Revenir en haut Aller en bas
Kazimierz

avatar

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 05/04/2011
Messages : 491
Localisation ~~ Boyau Rouche 62430 ~~

MessageSujet: Re: m'arv'là Jeu 1 Mai 2014 - 15:02

Pis du côté d'Nimes i ya d'quo faire avec tout ch'és ptits viux ,
qui veul'tent finir leus jours au solel ...

Bon courach' Annesophie , 
car chés un boulot qui n'est pon facile mais tell'mint inrichissant ,
j't'in parle car em fimme est d'dins edpuis d'pluq d'quinze ans,
heureus'mint ch'est l'pinsion in fin d'euch't'année .
 Wink   
 
Revenir en haut Aller en bas
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 644
Localisation Brive la Gaillarde

MessageSujet: Re: m'arv'là Ven 2 Mai 2014 - 10:18

Contente pour ti d'avoir trouvé du traval, Ch'est pas un traval facile, mais cha apporte tellemint d'confort et d'réconfort. In peut rester longtemps à s'mason ainsi avec toutes ches aides.
Pis i devrot in avoir d'plus in plus d'auxiliaires d'vie pace que in arriffe les papys et mamys boom.
J'espère pour ti Anne sophie qu't'as pas trop d'kilomètes à faire pour soigner ches gins.
Pour min cas personnel, heureusemint qui avot ches femmes là pour m'aider à m'occuper de m'maman.
J'in rinconte core queque'zunes, in avot tellemint eu d'bons contacts qu'in s'artrouffe toudis avec plaisi.
Revenir en haut Aller en bas
annesophie

avatar

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 11/02/2010
Messages : 251
Localisation Nimes

MessageSujet: Re: m'arv'là Sam 3 Mai 2014 - 6:41

Merci vous autes j dos pour l momint faire eune soixantaine ed kilometes par jour la clo Ouai ch'est un beau métier et pis j voulos pas arpartir ouvrer dins eune mason d'artraite donc pour l momint cha qué bin Apres j voudros passer min diplôme d'aide soignante mais cha cha s'ra après hein !Tient cha m'rappel eune publicité nan cholaille Bravo à vous Madame j sais pas si j'tiendrais autant minme moral'mint    
Revenir en haut Aller en bas
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 644
Localisation Brive la Gaillarde

MessageSujet: Re: m'arv'là Sam 3 Mai 2014 - 11:58

j'te souhaite bon courache, belle réussite dins tin projet d'aide soignante. Ch'est un sacré métier  !
Revenir en haut Aller en bas
batisse

avatar

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 4908
Localisation St Dié dins les Vosges

MessageSujet: Re: m'arv'là Sam 3 Mai 2014 - 12:18

Ouais, ch'est un méti qui tire chu l'vocation, d'autint que ch'est payé avec un linche pirres!

Je te tire min capieau jusqu'à par tierre! Heureusemint qu'i a des gins comme ti, qui oeuvtent tous les jours et qui ne tourntent nin lu nez parce que ch'est diminche, ou jour férié, ou qu'i pleut, parce que ches jours-là l'vie elle ne s'arrête nin, quo qu'in pinstent certains....
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

avatar

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

MessageSujet: Re: m'arv'là Sam 3 Mai 2014 - 14:39

J'sus vraimint continte pou tisaute annesophie surtout que ch'est nin l'pus facile des métiers que t'as cuji là, d'ailleurs comme dit min copain Batisse ch'est pus de l'vocation qu'un métier.
Vraimint, sincèremint j'sus fort bénache pou ti....
Et surtout quind t'as eune tiote pause bin té viens nos faire un tiot coucou, histoire d'rigoler dins une jornée qui n'dot pas toudis ête drôle, à vir les misères des autes.
J't'imbrasse

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

l'principal c'est d'ête jone dins s'tiête
www.les-cartines.com
Revenir en haut Aller en bas
annesophie

avatar

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 11/02/2010
Messages : 251
Localisation Nimes

MessageSujet: Re: m'arv'là Dim 4 Mai 2014 - 11:45

Merci vous autes tertous cha m'va drot a min cœur  Very Happy  Tiote bellotte ti nan pus t'as pas un ouvrache facil mi pour l'momint je n'me vos pus supporter ches tiots ches cris capriches ... affraid Et pis promis j'vous oblie pas  
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




MessageSujet: Re: m'arv'là

Revenir en haut Aller en bas
 

m'arv'là

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
 :: Discussions diverses et variées :: Chés inclassapes-