AccueilFAQRechercherglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 388 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Dzulma

Nos membres ont posté un total de 31211 messages dans 2282 sujets
Le livre d’or

N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Partagez | 

ch' fond d écran

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2
AuteurMessage
batisse

MessageSujet: Re: ch' fond d écran Mer 30 Déc 2009 - 7:23

Allez Marcel, ne va nin nous perturber nou tiot canard boyau rouche... I faut être tout douche avec li, i est sinsipe te sais. Un tiot peu comme un cor au pid ou eune carie dintaire.

Minloute, nou tiot canard à nousautes, ch'est vrai que te t'as présinté - t'mémoire elle ne te fait nin que des misères, t'es trop jone pour l'maladie d'Adenauer - mais ch'étot nin ichi. Ch'étot sin sin premi forum à Roger. Ch'ti qui a bin fait de rimplachi par ch'ti-chi. In ne dira jamais assez merci à Roger. Pinse à le faire.

Du coup t'as réussi un exploit de puq: t'as le plus long fil de l'histoire actuelle de ch'nouvieau site tout cha in causint de tes histoires de maronnes trop grintes de t'vitesse de trinsit de tes soucis de daltonisse de t'femme qu'elle bertonne tchand que te l'immènes à un indrot qu'elle a nin invie (t'as au moins cha de normal: t'femme!) et tout cha chu un sujet qui s'appelle présintons nous d'ùche que te t'as nin présinté.

Eh, t'as vu? Pour que te comprennes miux, je t'ai fait exprès pour ti eune phrasse de 6 lignes sins un pet de ponctuation... i faut-i que j't'aime!

Allez va, i serot peut-être timps de t'arprésinter, pour les ginses qui ne te connochtent nin incore. Is auront ainsi eune trace de l'indrot d'ùche que lus vies trintchilles elles ont pris un virache...
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Localisation Prés de Montpellier

MessageSujet: Re: ch' fond d écran Mer 30 Déc 2009 - 8:58

Là Batisse ch'est ti qui y va raîte, faut pas trop l'choler not' Minloute.
Bin ouais qu'i va s'présinter not' Minloute et j'espère que cha s'ra ichi dins "présintons nous", faudrot pas qu'i s'artrompe et qui vache dins un aut' sujet.
Minloute, ravisse dû qu'té s'ra avant d'mête t'présintation, sans quoi j'in connos un qui va dire que t'es qu'un babache ed 62.
batisse

Localisation St Dié dins les Vosges

MessageSujet: Re: ch' fond d écran Mer 30 Déc 2009 - 9:15

I n'd'a des qui oserottent faire cha? Dins tcheu monte in vit...

I faut dire que Minloute, dins eune vie antérieure i nous a habitués à des acrobaties souricières. I n'a jamais été gêné de réponte à un sujet chu un autre sujet. Je ne dis nin que ch'est un mauvais sujet, mais ch'est nin foque un canard, ch'est aussi un mouchon: tchand qu'i vot eune branque pour se poser, i s'y met, i laisse eune tiote trace, pis i s'in va chu eune autre.

In a bin essayé de l'éducationner, mais in puq d'être comme un canard ou un mouchon, i est comme un cat: indomptable. In l'aime bin ou in ne l'aime nin, cha qui compte pour li ch'est qu'in le laisse faire à s'mote.

Et nousautes in essaye de le suife avec nous sourite. Ch'est le ju du cat et de l'sourite...

I arsonne incore à grammint d'autres zanimaux, mais bon, in va in laichi pour plus tard.
tiote bellotte

Localisation Dins le beaujolais (69)

MessageSujet: Re: ch' fond d écran Mer 30 Déc 2009 - 12:07

j'vos fait juste in tiot coucou de chez nougatine, in vient de l'inscrire mais i a in tiot problème, in va vir c'que roger i va y réponde par émile
j'ai pas l'tmps d'lire toutes vos cacoules qu'vos avez mis, pace que là in va boire l'apéro, nos hommes y sont desséchés
à pus tard, in vos invoie des nougats.......
j'montre à nougatie commint tout y marche
elle mettra in tiot messache dès qu'elle pourra s'connecter flower
smiley in y va s'est servi
batisse

MessageSujet: Re: ch' fond d écran Mer 30 Déc 2009 - 13:14

Ah ben bravo!

In est là in train d'user toute notre énergie pour deminder à Minloute, le boyau rouche au tchoeur tindre, de faire un effort pour respecter un tiot peu les sujets et nin réponte à eune question dins une autre forum... et vlà-t-i pos que Tiote Bellotte elle arrife avec ses grosses babouches et qu'elle montre à s'copine bielle soeur Nougatine, commint qu'in fait pour mettre un messache pile poil là d'ùche qu'i ne faut nin.

Te vas faire rire des 59 m'file... Méfie-te, i a des boyaux rouches qui observtent in muchette.

Bon, te vas aller incriquer eune huitaine de candelles intre ses ortels à saint Antoine (l'autre, ch'ti qui a déjà s'n'estatue in platre) afin d'artrouver tes esprits aussi vite que possipe.
J'espère que t'aras nin trop exagéré chu l'apéro parce que i a l'air qu'au rythme que t'es partie, te seros capape de mettre les candelles dins les trous de nez au baudet de l'crèche.

Vinguette...
tiote bellotte

Localisation Dins le beaujolais (69)

MessageSujet: Re: ch' fond d écran Mer 30 Déc 2009 - 23:20

cha y est j'sus rintrée à m'majon............ ch'est vrai t'as raison Batisse (des fos ça arrife Very Happy ) j'avos pas vu qu'j'avos écris dins présintons nous, tout in foufelle d'faire vir à Nougatine commint tout i fonctionnot !!! j'étos persuadée d'ête dins "ch'est histoire d'dire ", pourtint in avot cor rin bu !!!
alors j'vas arrêter d'écrire là, promis j'le f'rai pus 🎅
batisse

MessageSujet: Re: ch' fond d écran Jeu 31 Déc 2009 - 7:10

Et in puq t'as roulé après eune forte consommation vinique?

Te les accumules tisaute! Sacrée guernoule. Cha te démingeot donc tint que cha de faire aller tes tiots dogts chu tin clavier?

Comme pseudo t'aros du printe "Wed". Ben ouais, avec t'rope de chimpe, tes babouches et le garache à chameaux de t'n'homme, cha arot fait babelle Wed.

Allez, je te laisse finir l'année in bieauté et in paix. Ne minge nin de pos chiches à midi, te finiros t'n'année in pets
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: ch' fond d écran

ch' fond d écran

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 2 sur 2Aller à la page : Précédent  1, 2