tiote bellotte

Dins le beaujolais (69)
 | Sujet: VERBE ETRE (éte) Ven 4 Juin 2010 - 9:16 | |
|
Présent Ej sus / j'chus T'es I /alle est Os sommes Os êtes Is-alles sont
Futur j'sérai / j's'rai Té séras / té s'ras I-ale séra / I-ale s'ra Nos sérons / nos s'rons Vos sérez / vos s'rez Is-ales séront / is-ales s'ront
Imparfait J'étos / j'étoés T'étos / t'étoés I-ale étot / I-ale étoét Os étomnes / os étoinmes Os étottes / os étettes / os étoétes I z'étottent / i z'étettent / is étoé'tt
Passé composé J'ai / j'a été Tu as été I / alle a été nos avons été vos avez été Is ont été
Conditionnel présent J'séros Té séros I / ale sérot O' sérommes O' sérottes Is / all' sérottents |
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+ l'principal c'est d'ête jone dins s'tiête
Dernière édition par tiote bellotte le Mer 14 Sep 2011 - 9:12, édité 1 fois |
tiote bellotte

Dins le beaujolais (69)
 | Sujet: Re: VERBE ETRE (éte) Mar 15 Juin 2010 - 16:00 | |
|
Plus que parfait J'avos été T'avos été I / alle avot été nous avommes été vous avettes été / vos avottes été Is / ales avottent été
Futur antérieur J'arai été T'aras été I / ALe ara été Nos arons été Vos arez été Is / alles aront été
Subjonctif présent que j'seuche qu'té seuches qu'i / qu'ale seuche qu'nos seyommes qu'vos séyèches qu'is / qu'alles seuchent / qu'is seuch'nt
Impératif Seuche Soyons Seyez |
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+ l'principal c'est d'ête jone dins s'tiête |