AccueilFAQRechercherglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 387 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Isabelle Matuszak

Nos membres ont posté un total de 30429 messages dans 2280 sujets
Le livre d’or

N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Partagez | 

Champion de France en char à voile du Clup ed DK

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3  Suivant
AuteurMessage
LYLY

MessageSujet: Re: Champion de France en char à voile du Clup ed DK Jeu 24 Juin 2010 - 15:37

Sur l'photo, l'fille à côté d'min champion ché vice-championne ed min clup aussi Lydie MOLON...
Les filles qui ont des noms qui comminchent par Ly i sont bonnes...Hein...vous voyez....
In est des champions
In est des champions
In est des champions.....LA LA LA....
Revenir en haut Aller en bas
batisse

Localisation St Dié dins les Vosges

MessageSujet: Re: Champion de France en char à voile du Clup ed DK Jeu 24 Juin 2010 - 17:01

Si que l'chimpion du monte i est chu l'marche N°3, is sont chimpions de quo les ceusses qui sont chu les marches 1 et 2?

S'copine elle dot l'appeler min tiot caniche... Non?
LYLY

Localisation DUNKERQUE

MessageSujet: Re: Champion de France en char à voile du Clup ed DK Jeu 24 Juin 2010 - 17:36

Bonjour Batisse, Bin té comprinds rin; té ché quo ché eune photo d'groupe ? Ya in mic mac aveuc l'presse Ouest France - vu que l'Championnat chétot en Normandie - et ché photos i arrif't au compte goutte ; Ej vais pon invoyer tous ché résultats sinon d''main in est incor là...et in pus ROGER l'chef i va m'disputer !
tiote bellotte

Localisation Dins le beaujolais (69)

MessageSujet: Re: Champion de France en char à voile du Clup ed DK Jeu 24 Juin 2010 - 17:47

bin ch'est à min tour d'pas comprinde (comme cha in est pusieurs, hein ?) su les photos ch'est marqué champion d'France et l'titre ch'est champion du monte
j'sais bien que Dunkerque ch'est eune des pus bielles villes d'France et du Monte mais ch'est quo l'bon résultat : champion d'france ou du Monte ?
ou bin ch'est ppPB qui étot tellemint ému qu'i s'a mélingé les pincheaux in buquant su les touches ?

alors j'le fais façon Lyly, l'tiote fleur de Malo :
m'tiote Lyly, j'comprinds pas té peux m'espliquer ?

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

l'principal c'est d'ête jone dins s'tiête
www.les-cartines.com
Loumarcel

Localisation Prés de Montpellier

MessageSujet: Re: Champion de France en char à voile du Clup ed DK Jeu 24 Juin 2010 - 18:40

Mi j'comprint pas tout non pus.
LYLY

Localisation DUNKERQUE

MessageSujet: Re: Champion de France en char à voile du Clup ed DK Jeu 24 Juin 2010 - 21:14

Mon diu vous avez raison tertous chétot l'champion de France in char à voile "pon du monte"
Bin ichi que grosse gaffe que j'ai fait !
Excuses-me !
Merci à vous ...
Ej vais pon dormir aveuc m'gaffe...

Roger

Localisation Henin Beaumont

MessageSujet: Re: Champion de France en char à voile du Clup ed DK Jeu 24 Juin 2010 - 21:18

et mi rin du tout! que j'comprinds?
In plus j'ai été vir sur tin blog d'char à voile Lyly,tin fais même pas allusion à tin champion!!!
mais alors rin du tout?

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

http://www.videochti.fr
LYLY

Localisation DUNKERQUE

MessageSujet: Re: Champion de France en char à voile du Clup ed DK Jeu 24 Juin 2010 - 21:50

Roger je viens de te répondre
En effet, je me suis trompée dans le trite de mon message, il s'agissait du Championnat de France en char à voile qui a eu lieu à COLLEVILLE SUR MER en Normandie (et non du championnat du monde).
Je rectifie donc mon erreur et je présente toutes mes excuses aux personnes du forum.
Lyly.
LYLY

Localisation DUNKERQUE

MessageSujet: Re: Champion de France en char à voile du Clup ed DK Jeu 24 Juin 2010 - 21:59

Roger mon blog est comme moi; on attend la presse et les photos ....
Je crois que je suis claire avec vous....
Lyly...
pépéPéBé

Localisation Wimille 62126

MessageSujet: Re: Champion de France en char à voile du Clup ed DK Ven 25 Juin 2010 - 9:00

J' me sus pas mélangé rin du tout, cha arot pus j' ai artranscrit c' qui avot dins l' messache à Lyly in faijant bin attintion de n' pas m' tromper c' qui m' arrife plus souvint qu' à min tour.
.
"ou bin ch'est ppPB qui étot tellemint ému qu'i s'a mélingé les pincheaux in buquant su les touches ?"
.
Mi "l' championite" , j' aime pas beaucop mais .
. j' comprinds qu' cha fait plaisir aux animateurs qui s' dévouent pour animer un clup quand qu' is is zont des bons résultats..Is zont grandmint d' mérite, ch' est leu récompinse..
. Bravo Jeanjean Continue ! ! !
pépéPéBé

MessageSujet: Re: Champion de France en char à voile du Clup ed DK Ven 25 Juin 2010 - 9:25

Le clups ! ! ! Faut les treuver les gins compétants et dévoués pour animer les clups. ...cha crée des liens....intre les gins qui partachent l' même passion.
..... Ch'est trisse de n' pas avoir eude passion.
. Nous, in jue comme des éfants à invoyer du balsa in l' air.....in est 40 et i n' a jamais d' histoire, ch' est à ch' ti qui aid'ra sin copain.....comme dins tous les clups in général.

. Cha ch' est min Mustang P51 qu' in a fait voler hier.
. Bin sur quand qu' is vont dins eune rinconte et qu' is zont un premier prix, is sont bin contints, ch' est normal.....
à@+ ...j' ai mes tomates qui m' attintent, alles zon bésoin d' ète loyèes.
I a un clup eude d' gardinier à WX , Is sont bin contints d' comparer leus porions, mi m' passion ch' est surtout d ' les minger, mes tomates et mes porions et, d' in donner à cheux qu' is in profitent bin, cha fait tell'mint plaisir !
.
LYLY

Localisation DUNKERQUE

MessageSujet: Re: Champion de France en char à voile du Clup ed DK Ven 25 Juin 2010 - 10:51

Bonjour à tous, merci pour ces photos Pierre.
Té va loyé tes tomates ta bien raison mais Jean il l'a déjà fait aveuc du rafia....Que biau timps ich'momint in arvit....
A +
LYLY

Localisation DUNKERQUE

MessageSujet: Re: Champion de France en char à voile du Clup ed DK Ven 25 Juin 2010 - 14:41

Merci à ROGER pour l'rectification qui a fait d'in l'tite...Ej sus incore toute artournée d'n'erreur...ej dos avoir besoin ed vacances....
Ej sus vraimint babache par momint...
Pour vu que j'attrape pon Azeilmer...
Mon diu bin ichi...
Loumarcel

MessageSujet: Re: Champion de France en char à voile du Clup ed DK Ven 25 Juin 2010 - 15:21

Citation :
Roger mon blog est comme moi; on attend la presse et les photos ....
Alors LYLY t'as un blog et té sais pas mète ed photos, j'pinse que té t'fous d'nous d'pis un bon momint surtout que t'es secrétaire du site ed chars à voile ed Dunkerque.
Ch'est facile ed dire : j'sais pas faire chi, j'sais pas faire cha, j'ai connu des gins comme cha tout m'vie, et qui ch'est qui faisot l'traval à leu plache pou leu donner un cop d'main hein!
Bin des bébétes comme mi, mais s'que j'argrette à ch't'heure !! surtout qu'ch'est eusses qui avottent chés mérites après.
Alors Lyly apprint à mète des photos au moins et n'attint pas après les z'aut', print les ti minme chés photos, t'as bin un apparèle numérique ou alors ch'clupe i devrot in avoir un pou chés compétitions, et là Batisse i s'ra contint d'vire que ti Lyly dins tin aparèle, t'as des piles chargées, et i s'ra contint ed ti.
batisse

Localisation St Dié dins les Vosges

MessageSujet: Re: Champion de France en char à voile du Clup ed DK Ven 25 Juin 2010 - 16:07

[quote="Loumarcel"]
Citation :
et là Batisse i s'ra contint d'vire que ti Lyly dins tin aparèle, t'as des piles chargées, et i s'ra contint ed ti.

Te ne seros nin un tiot peu in trin de te ficher de m'guiffe ti là, le boyaux rouche crapahuteur?

J'ai acaté des piles archargeapes de 1.5V. Te vas dire que ch'est normal un voltache ainsi pour des piles... sauf que l'imminse majorité des piles archargeapes elles ont un voltache de 1.2V. Cha fait que l'apparel à photos i pompe 20% d'impérache in puq pour m'même résultat.

Et vu que ch'est un goulaffe in énergie ch'bazar...

Cha dit, j'espère qu'ainsi cha ira miux. J'espère. Parce que j'ai eu eune sortie motos d'ùche que j'ai même nin su printe eune photo. Et le jeu de piles archargées... i étot à plat! A m'mote que ch'est les piles qui ne sont nin bonnes, et nin l'apparel. Déjà, pindint l'archarche elles cauftent grave.

In tous les cas, ch'est nin eune raison pour se foutre d'un pauvre tiot 59 sins définse.
Loumarcel

MessageSujet: Re: Champion de France en char à voile du Clup ed DK Ven 25 Juin 2010 - 17:30

Je m'fous pas ed ti mais j'sais qu't'as des problinmes d'piles
Ouaf! ouaf!
pou m'n'aparèle photo ch'est eun' batterie et j'in ai eun' d'arcanche.
Mais pou min GPS rando j'ai deux 1,2v rechargeables mais avec 2650mAh, i font des 3000mAh à ch't'heure et j'pinse que ch'est là l'différence. J'peux faire deux jours d'rando avec chés piles.
Faut dire aussi qu'cha dépint des apparèles, p'tète que t'n'apparèle photo ch'est un vorace passe que ch'est pas normal qu'cha tient pas eun' journée surtout sans faire d'photo, t'auros pas un court-circuit dins t'n'engin?
pépéPéBé

MessageSujet: Re: Champion de France en char à voile du Clup ed DK Ven 25 Juin 2010 - 19:50

Les accus et non les piles archarchapes alles font 1.35 volts in sortant d' charche.
. I a des accus Nimh
. I a des accus Nicd
. L' chargeur n' dot pas dépasser 1/10 de l' capacité sans risquer d' faire cauffer ches accus.
. Différince inter eune pile et un accu, ch' est l' résistance interne, très forte aveuc eune pile faible aveuc un accu.
. Quand qu'in charge un accu, i faut un bon chargeur qui cope eule courant à eune tinsion précisse différinte inter les deux sortes d' accus.
. Ach't'heure, i faut vire si qu' les accus is sont core in bonne santé, ch' est eune question d' vie ou d' mort avseuc nos avions. Au bout eude deux ans in peut pus compter sur eusses.
. .....
Les apparels livrés aveuc des accus spécial apparel photo ch'est des accus LI ION, ch' est core aute cosse... Bin meilleux.
.....
Les avions électriques utilissent des accus LI po, faut un chargeur espécial ou gare aux esplosions ! ! ! aucune résistance interne, si t' as l' malheur d' faire un court jus aveuc eute n' alliance, t' as l' dogt copé ! ! ! !
. Faut que l' chargeur cope l' courant d' charche à eune tension ultra précisse et l' variateur qui aliminte l' moteur d' avion in triphasé, à fréquence variape cope l' alimintation à eune tension ultra précisse....cope l' alimentetion du moteur mais pas du recepteur radio!!!. ou in perdrot l' avion.
. Ch'est accus la peuvent fournir in intinsité infernale ! ! ! !
. Triphasé à fréquence variape électronique permet d' faire varier l' régime du moteur.....qui tourne à eune vitesse astronomique ! ! ! !fournissant eune puissance énorme ! ! ! Dins ch'moteur sans balais, ch' est les aimants qui tournent à l' estérieur, aveuc l' hélice ou l' turbine.....
. J' vas mette eune photo d'un avion à turbine, un F 18, l' moteur sous 22,5 volts, puissance ... 2200 Watts ! ! !pindint un quart d' heure ou vingt minutes... incroyape ! ! ! Un moteur d' machine à laver fait dins les 300 Watts ! ! ! !
.................
. Batisse, té accus n' dovent pus ète bons ou is sont mal chargés, in sortie d' charche is dotent monter à 1, 35 volts puis deschinte à 1, 20 volts au bout d'un momint pour faire un palier ...in dessous 1, 8 volts is s' mettent à genoux in deux cops d' cuiller à pot ! ! !
. .Is n' dotent pas cauffer, ète à peine tièdes.
...............
...Mi j' dis cha j' dis rin ch' est pour rinte service ! ! ! !
.....Astuce: Si vous voulez des piles gratos, vous vous métez bin aveuc l' vindeur du rayon photo du super marché et vous li d'mindez si qu'i peut vous donner des apparels jetapes in carton qu 'is zont été dévl'loppés bin sur.... Vous récupérez les piles d' i,5 volts qu'i y a la d' dins....I n' da 99 pour cent qui sont core bonnes.....In in récupère des sacs intiers pour les juets des gosses! ! ! Faisez attintion au condensateur qui a eude dins, vous pourrotes printe eune bonne joute ! ! ! !
pépéPéBé

MessageSujet: Re: Champion de France en char à voile du Clup ed DK Ven 25 Juin 2010 - 20:21

Question accus cha va mais question hebergeur ch' est l' KK, j' utilisos Imageup i veut pus rin savoir. Les zautes hébergeurs, j' y comprinds rin.....
D' main si cha arva j' vous mettrai l' photo du F 18......2200 watts pus de 200 kmh ! ! ! !
.......
. Min prestiche i va in printe un cop, faut dire q aussi qu' aveuc l' ache! ! ! ! J' avos déja pas grandmint d' neurones ! ! ! !
à@+
pépéPéBé

MessageSujet: Re: Champion de France en char à voile du Clup ed DK Ven 25 Juin 2010 - 20:46

Au sujet des clups.
. L' difficulté ch' est treuver des gins dévoués et compétents, et surtout d' mète toutes les compétinces in commun. Si in comminche à critiquer ou ingueuler ch'ti qui sait pas faire eune sait quoi, i t' dira, si t' es si malin prinds m' plache! ! ! !
. Mi j' sus Présidint adjoint...l' Secrétaire a des grafes problèmes, i peut pas s' occuper d' sin boulot. L' secrétaire adjoint , un bon garchon, tout dévoué, n' sait pas commint s' y printe pour rédiger un courrier. I in a rédigé un, j' té dis pas.....j' vas pas l' critiquer, j' li ai dit " Si t' as un courrier à faire, té m' fais un brouillon et j' té mets cha au prope!!!!".
. Heureus'mint qu' j' ai pas essayé d'mète les photos à Lyly aujourd'hui, j' y arrife pus..... à moinsse que, j' vas réessayer ! ! !
..... Que dalle ! ! ! Rin à faire! ! !
. ....Et voila le dallache:
. Cette image n'est pas légal ? Signaler cette image !

Qui' est c' qu' alle a m'nimache ? ? ? ,
pépéPéBé

MessageSujet: Re: Champion de France en char à voile du Clup ed DK Sam 26 Juin 2010 - 6:15

In définitive aveuc les accus, t' acates "un combo" , chargeur + 4 accus vindus insanne dins les supers marchés et, si té dos canger les accus quand qu'is marcheront pus, t' arprinds exactemint les mêmes.
................
Sur les tiots chargeurs vindus séparémint, i dot avoir un tiots inverseur à glicher sur Nimh ou Nicd.....suivant les accus à charger....
..................
Bonne charche ! ! ! !
..................
pépéPéBé

MessageSujet: Re: Champion de France en char à voile du Clup ed DK Sam 26 Juin 2010 - 6:20

Impossipe d' "UPLAODER" les photos ! ! ! ! ! J' dos ète badoule mi aussi ! ! ! !
Roger

Localisation Henin Beaumont

MessageSujet: Re: Champion de France en char à voile du Clup ed DK Sam 26 Juin 2010 - 6:47

j'viens d'essayer pépé, cha marche!!!
avec imagup
http://www.videochti.fr
LYLY

Localisation DUNKERQUE

MessageSujet: Re: Champion de France en char à voile du Clup ed DK Sam 26 Juin 2010 - 7:08

Quo que ché d'cha ?? des gaillettes ??? Nostalgie du carbon....
pépéPéBé

MessageSujet: Re: Champion de France en char à voile du Clup ed DK Sam 26 Juin 2010 - 7:33

Des gaillettes ch' est des gros morcieaux d' carbon brut. Cha brûle très bin in faijant " des soufflettes, cha fait rougir les ronds d' cuisinières ! ! ! Ch' est du nanan ! ! !
. Bon, j'sus badoule, j' viens d' rééssayer, que dalle aveuc Imagup.....les dernières photos qu' j' ai misses ch' est les tiennes insuite ...rin à faire, j' arsus à zéro ! ! ! !
. Ch' est marqué que l' imache a été uplaoder aveuc succés mais jé l' vos pas arriver ! ! ! ....aveuc un aute site, Imagup , n' a jamais merdé, et j' in ai mis des photos.... alle pelle.
. Roger, cha marche à t' maison mais cha marche pus à l' mienne ! ! ! , cha dot ète les photos àLyly qui ont foutu l' broule ! ! ! r
pépéPéBé

MessageSujet: Re: Champion de France en char à voile du Clup ed DK Sam 26 Juin 2010 - 7:40

Votre image a été uploadée avec succès !

Adresse pour partager votre image :

Voici le code pour un forum :

Voici le code pour votre site :

Voici l'url direct de votre image :

Apercu :

LYLY

Localisation DUNKERQUE

MessageSujet: Re: Champion de France en char à voile du Clup ed DK Sam 26 Juin 2010 - 7:42

Finalemint ej cros que ché pon si simpe que cha pour mette eune photo ?? Bon courache Pierre. Alors ta loyé tes tomates ? Astheur té prinds in miroir et t'attinds audzeur des pieds pour que cha rougisse pu vite; in pus té va bronzé aveuc l'rayonnemint...mé tin capiau d'palle in n'sait jamais...
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: Champion de France en char à voile du Clup ed DK

Champion de France en char à voile du Clup ed DK

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 2 sur 3Aller à la page : Précédent  1, 2, 3  Suivant