AccueilFAQRechercherglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 388 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Dzulma

Nos membres ont posté un total de 31214 messages dans 2282 sujets
Le livre d’or

N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Partagez | 

vos avez b'soin d'tailler vos arbustes ? j'sus là !

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : 1, 2  Suivant
AuteurMessage
tiote bellotte

Localisation Dins le beaujolais (69)

MessageSujet: vos avez b'soin d'tailler vos arbustes ? j'sus là ! Lun 5 Juil 2010 - 12:12

c'matin i m'a pris eune grosse invie d'travaller dins l'gardin, comme ch'est nin souvint qu'cha m'prind i faut surtout pas minquer l'occasion !
faut dire que cheule année j'ai l'chance d'avoir tout l'été in congé (eune des mamans des tiots que j'garde dot accoucher cheule semaine alors les tiots sont partis chez les papi et mamie et l'aute maman est inseignante alors j'ai jamais l'tiote pindant chés vagances) donc comme j'ai du timps in a prévu des travaux dins l'majon et du nettoyache à l'extérieur
alors c'matin d'pis 8 h 30 j'talle les arbustes, mais asteur cha comminche à cauffer sérieusemint alors in va attinde l'ompe car comme dit l'proverpe "qui veut voyager loin, ménage sa monture !"....
mais j'cros qu'min homme i va avoir eune attaque c'soir, car mi quind j'talle j'y vas d'bon coeur.... j'ai fait eune coupe d'incorporation à chés arbustes ! l'tas des branches copées est pus haut qu'l'arbuste

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

l'principal c'est d'ête jone dins s'tiête
www.les-cartines.com
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Localisation au Nord

MessageSujet: Re: vos avez b'soin d'tailler vos arbustes ? j'sus là ! Lun 5 Juil 2010 - 12:42

T'as nin peur ti, te cros qu'ch'est l'momint tailler ches arpes ? Mais bon, t'as l'main verte.....d'les avoir coper !

Pour mi, jornée d'arpos car j'ai travallé samedi.... j'croyos faire mes cassis mais i berwène (pleuvoir à fines goutes) alors j'va attinte el bon momint. Et d'main que j'oeuffe......i va faire caut j'vous l'dis.
tiote bellotte

MessageSujet: Re: vos avez b'soin d'tailler vos arbustes ? j'sus là ! Mar 6 Juil 2010 - 13:11

C'matin, toudis dins mes tailles j'me rinds compte qui va bintôt ête midi, j'me presse à m'canger pou aller querre min pain avint l'fermeture.
J'arrife à l'boulangerie, j'comminde, j'donne m'monnaie et là l'boulangère elle s'pinche vers mi in m'disant discrètemint : "vos avez mis votre chemisier à l'envers", j'ravisse et j'vos les bielles coutures apparentes et l'étiquette qu'in a sus l'côté avec l'tiot bouton d'arcange cousu d'sus... in pus ch'est eune quemiche qui a eune grinde étiquette in haut du dos, l'ginre d'étiquette qu'in s'dit qui faut qu'in l'cope mais qu'in fait jamais !
Bin sur, j'éclate d'rire (in momint de honte est vite passé), l'boulangère et chés deux autes clients aussi et j'leu dis que j'avos rincontré eune dame qui m'avot ravisé d'travers avec un tiot sourire et que j'me demindos bin pouquo elle m'ravisot ainsi vu que j'la connaichot pas.
Comme j'allos quind même pas m'déshabiller dins l'boulangerie j'sus arpartie ainsi, et là j'arrife à m'majon in même timps que l'facteur qui a fait comme chi i n'avot rin vu, l'brafe garchon !

www.les-cartines.com
tiote bellotte

MessageSujet: Re: vos avez b'soin d'tailler vos arbustes ? j'sus là ! Jeu 8 Juil 2010 - 11:05

asteur j'sus dins l'cruaudache ! min diu l'tierre est basse ! infin l'point positif dins tout cha ch'est que j'bronze "utile"
pis in fait du troc avec m'vojine, alle me donne de l'salate d'sin gardin et mi j'y donne des courgettes...
l'après midi s'annonce caude, j'vas lire à l'ompe !

www.les-cartines.com
Matante

Localisation au Nord

MessageSujet: Re: vos avez b'soin d'tailler vos arbustes ? j'sus là ! Jeu 8 Juil 2010 - 17:30

Ah bon, les salates et les courgettes ch'est d'el cruaud ? J'savos nin mi !
tiote bellotte

MessageSujet: Re: vos avez b'soin d'tailler vos arbustes ? j'sus là ! Jeu 8 Juil 2010 - 18:04

j'sus sure que certains hommes et infants sont prêt à dire que ch'est du cruaud !!! armarque cha pousse aussi vite que de l'mauvaisse hierpe ...
in fait m'vojine et mi in étot chacune dins nou courtil in train d'cruauder et comme in s'vot d'un gardin à l'aute in a comminché à babeller et de là : "té veux eune salate ?" - "et ti té veux des courgettes ?" et valà...

www.les-cartines.com
batisse

Localisation St Dié dins les Vosges

MessageSujet: Re: vos avez b'soin d'tailler vos arbustes ? j'sus là ! Jeu 8 Juil 2010 - 19:04

tiote bellotte a écrit:
j'sus sure que certains hommes et infants sont prêt à dire que ch'est du cruaud !!! armarque cha pousse aussi vite que de l'mauvaisse hierpe ...

Mi je ne dirai jamais cha... parce que dins min gardin à mi, l'tierre elle a l'air de faire grève.

Bon, quind même, la jachère fleurie elle comminche à fleurir.

Mais i a un rond d'un mètre de diamètre d'ùche que même le cruaud i ne pousse nin.

Ch'est un gardin, estraordinaire, comme arot dit le petit Charles.
pépéPéBé

Localisation Wimille 62126

MessageSujet: Re: vos avez b'soin d'tailler vos arbustes ? j'sus là ! Jeu 8 Juil 2010 - 20:18

....Du cruaud ? ? Wasisdas ? ? ? In dot ps n' d' avoir dins nous gardin ? ? ?
Ch' matin, 900 porions arpiqués ! ! ! ! Heureus'mint qu'in a un puche et eune pompe (un surpresseur) ...cha pompe sec ! ! ! ! ........300 lites d' ieau cha li fait pas peur ! ! !
à@+
Loumarcel

Localisation Prés de Montpellier

MessageSujet: Re: vos avez b'soin d'tailler vos arbustes ? j'sus là ! Jeu 8 Juil 2010 - 22:27

Mi min gardin i étot fait avec des agglos, des parpaings quoi, ar'tournés pou avoir chés tros au d'zeur dû que j'métos de l'tierre, cha faisot un gardin bien plat, régulier bin prope avec pas gramint d'herpe, mais tout cha ch'est fini, i faut trop d'iau ichi et cha pousse minme pon.
Faut dire qu'in a deux ou trox chintimètes ed terre et insuite ch'est d'la caillasse.
In a donc chés légumes moins querre amon d'chés mousquetaires ou alors avec d'aut' marchands d'légumes incore moins querre qu'chés mousquetaires mais dû qu'is sont plus biaux passe que eusse ch'est des producteurs.
In plus in récupère toudis quiquosse pou chés tortues.
pépéPéBé

MessageSujet: Re: vos avez b'soin d'tailler vos arbustes ? j'sus là ! Ven 9 Juil 2010 - 10:21

Bonjour Marcel. J' comprinds bin qu' té peux pas cultiver tin terrain. Comme jé l' ai déja dit, ichi in a tout pour plaire. Terrain léger, serre puche aveuc surpresseur, ieau à gogo... et in l' fait labourer ! ! !
. In a donné des porions à arpiquer à eune vièle amie, alle n' a pas pus les arpiquer, i faudrot un martieau piqueur pour faire les tros, sin terrain i est sec comme d' eule braisse et dur comme du chimint aveuc l' séchresse ! ! !! ! ! Alle a bin un puche mais alle n' a pas d'pompe ! ! ! . Alle arrosse aveuc eune pichette branchée d' sur eule robinet d' eule cuisine! ! !
. In pusse, les osieaux li bouffent tout, même les choux qu' alle avot arpiqués....
. Pour ceux qu'is n'ont pas d' gardin, i a des tiotes gins qu'is vintent des bons légumes d' leu gardin au marché ! ! !
...... Tous les goûts sont dins la nature, faut aimer cha, l' gardinache. Mi, si j' allos in randonnée aveuc vos autes, jé m' fairos ramasser par eule voiture balai ! ! ! ou par eule SAMU....
. A plus mes gins ! ! !

.
pépéPéBé

MessageSujet: Re: vos avez b'soin d'tailler vos arbustes ? j'sus là ! Ven 9 Juil 2010 - 10:22

Qu' est c' que ch' est du cruaud ? ? ?
Loumarcel

MessageSujet: Re: vos avez b'soin d'tailler vos arbustes ? j'sus là ! Ven 9 Juil 2010 - 10:49

Du "cruaud" ch'est de l'mauvaisse herpe, j'pinse que té dos pas in avoir dins tin gardin.
Mi quand j'étos à Mets j'avos un grand gardin et j'avos des biaux légumes passe qu'in avot à côté du fumier d'bidets, si t'avos vu mes carottes, mes porions, chés bettra'ff' rouches etc... etc...
mais là in avot de bonne terre et de l'iau aussi, ch'est pour cha ichi j'ai essayé mais cha pousse pon et i faut toudis arroser, j'ai donc tout arrété.
tiote bellotte

MessageSujet: Re: vos avez b'soin d'tailler vos arbustes ? j'sus là ! Ven 9 Juil 2010 - 11:40

bin mes gins, l'lierre ch'est eune vraie cochonnerie ! j'ai passé tout l'matinée à artirer chti qui s'incrinquot dins l'grillage intre nos et nou vojin (pas chti des salates mais chti de l'aute côté) et qui comminchot à étouffer mes bieaux rosiers !!! cha aussi cha pousse comme du cruaud !!!
c'lierre avot été mis par les inciens propriétaires, asteur ch'est un coupe d'personnes âgés, bin gintils, alors j'ai fait cha pou eusses, l'monsieur voulot v'nir l'faire mais vu sin âche j'auros eu honte de l'raviser faire !
mais j'peux vos dire qu'j'ai bin trinspiré, pace que chés ramifications étottent bin imberlificotées dins les tros du grillache, bin j'peux vos dire que jamais j'mettrai du lierre !!! eune vraie cochonnerie j'vos dit !!!!
bon asteur faut aller faire chés commissions pace que l'réfrigéateur i s'rimplit pas tout seu'... faudrot pouvoir faire comme ma chorchelle bin aimée, armuer sin nez et bling ! frigo garni...

www.les-cartines.com
Loumarcel

MessageSujet: Re: vos avez b'soin d'tailler vos arbustes ? j'sus là ! Ven 9 Juil 2010 - 11:57

I ferme pon tin magasin intre midi et 2, sans quoi faut t'dépécher, t'as vu l'heure.
tiote bellotte

MessageSujet: Re: vos avez b'soin d'tailler vos arbustes ? j'sus là ! Sam 10 Juil 2010 - 17:57

i fait tellemint caud, que l'pelousse arsonne à de l'paillasse, in va finir par avoir un tapis jaune au lieu d'un vert...
i a l'arnu qui gronde au loin

www.les-cartines.com
batisse

MessageSujet: Re: vos avez b'soin d'tailler vos arbustes ? j'sus là ! Sam 10 Juil 2010 - 18:59

T'habites un drôle de coin tisaute. Ichi ch'est vert.

A preuve eune photo que je viens d'aller printe exprès pour vousautes, avec min lapparel qui n'a nin incore réussi à épuiser ses nouvielles piles.

Vous avez ainsi eune vue de cha qui fut min potager et d'ùche que rin ne poussot. Ch't'année j'ai mis de l'friche fleurie. Cha a été long à printe, mais cha y est!

Mi je trouve cha bieau. In puq ch'est zéro intretien, juste cha qui me faut.

Et les abelles elles sont bénaches là-dedins, vous ne pouvez nin vous imaginer!
batisse

MessageSujet: Re: vos avez b'soin d'tailler vos arbustes ? j'sus là ! Sam 10 Juil 2010 - 19:01

A m'mote que ch'est nin friche mais jachère fleurie...

Ah ouais, j'ai aussi quelques dahlias qui sont sortis. Ch'est les plus courageux de tout le paquet....
Matante

Localisation au Nord

MessageSujet: Re: vos avez b'soin d'tailler vos arbustes ? j'sus là ! Sam 10 Juil 2010 - 19:27

Ch'est bin d'vire les photos......ch'est tout ch'qui reste de tin portique ? Ch'est les cats ou les oziaux qui glissetent su' l'tobbogan ?

Ch'est marrant, dins l'timps quand j'avos un gardin dins l'zone intre l'allée et l'mur ch'est du "gazon japonnais" que j'semais : ch'est la même chose que ti astheure mais mi ch'étot i a 35 ins !!!!
batisse

MessageSujet: Re: vos avez b'soin d'tailler vos arbustes ? j'sus là ! Sam 10 Juil 2010 - 19:47

Matante a écrit:
ch'est tout ch'qui reste de tin portique ? Ch'est les cats ou les oziaux qui glissetent su' l'tobbogan ?

Ben ouais, au printimps in passint l'tondeusse j'ai trouvé des morceaux de bos pourri à tierre. Du coup j'ai levé m'tiête... et le bazar i étot rudemint malate.

Du coup, pour éviter qu'un afant i s'amuse quind même chu l'balochoire ou les cortes et prenne tout le bazar chu s'guiffe, j'ai tout démonté. Comme le bout qui tenot l'toboggan i étot incore bon, j'ai copé net au-dessur avec l'tronçonneusse. Depuis je me dis que je devros mettre un couverque en haut du poteau, pour le protéger de l'pleufe.

Mais quo que je vas mettre comme couverque? Hein?

Le toboggan i sert surtout à vir tchand que cha dégèle in hiver... si que l'neige elle deschind toute seule, il dégèle! Sinon, ouais, i a de timps in timps un afant qui va se brûler ses tiotes fesses dessur...

Dins le timps i a un cat qui aimot dormir in-dessous, à l'ombre, mais i est mort. Ch'étot un bon ch'ti-là!
Roger

Localisation Henin Beaumont

MessageSujet: Re: vos avez b'soin d'tailler vos arbustes ? j'sus là ! Sam 10 Juil 2010 - 20:58

Ch'est des pieds d'tomates, qui a dins tin gardin Batisse!
té cros qu'chés tuteurs vont servir à quéquosse!
Quo qu'tin pinse Marcel!!!

Dernière édition par Roger le Sam 10 Juil 2010 - 21:35, édité 1 fois
http://www.videochti.fr
tiote bellotte

MessageSujet: Re: vos avez b'soin d'tailler vos arbustes ? j'sus là ! Sam 10 Juil 2010 - 21:04

ouais Roger, ch'est un gardin estraordinaire l'gardin d'Batisse!!! j'propose d'invoyer un journaliste de l'revue "majon et gardin", l'artique pourrot s'treuver dins l'rubrique : ce qu'il ne faut surtout pas faire !

www.les-cartines.com
batisse

MessageSujet: Re: vos avez b'soin d'tailler vos arbustes ? j'sus là ! Sam 10 Juil 2010 - 21:16

Vinguette, t'as des bonnes pupiles tisaute!

Ouais ch'est des pids de tomates. Infin i paraît... ch'est nin à mi, ch'est au vijin.

Ch'est un que si que te l'acoutes, i est rudemint calé in agriculture...

Bon, comme ingrais in a les crottes à sin quien, qui chie exclusivemint dins l'herpe que ch'est nin sin maître qui la tond.

Ch'est nin un bon ingrais. Mais cha colle...
batisse

MessageSujet: Re: vos avez b'soin d'tailler vos arbustes ? j'sus là ! Sam 10 Juil 2010 - 21:18

tiote bellotte a écrit:
ouais Roger, ch'est un gardin estraordinaire l'gardin d'Batisse!!! j'propose d'invoyer un journaliste de l'revue "majon et gardin", l'artique pourrot s'treuver dins l'rubrique : ce qu'il ne faut surtout pas faire !

Ch'est malin! T'es fierte de ti?

Ch'est nin bieau de se moquer d'un paufe garchon qui a hérité d'un gardin stérile. Comme le tricot.
tiote bellotte

MessageSujet: Re: vos avez b'soin d'tailler vos arbustes ? j'sus là ! Sam 10 Juil 2010 - 21:20

ou bin in peut organiser eune visite de l'émission "chefs d'oeuvres en péril"....
au fait cha existe toudis cheule émission ?

www.les-cartines.com
batisse

MessageSujet: Re: vos avez b'soin d'tailler vos arbustes ? j'sus là ! Sam 10 Juil 2010 - 21:23

Tiens, au fait, vous qui savez tout, ch'est normal qu'un figuier mort i réssuscite (j'ai du aller vir dins l'dico...)?

J'ai vraimint un gardin extraodinaire... i avot un tiot figuier, mort ch't'hiver et tout sec tout cassint au printimps, et vlà t'y pas qu'i arsort des feules à côté de sin pid.

A m'mote que ch'est des feules de figuier. J'ai jamais vu de cruaud avec des feules ainsi.
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: vos avez b'soin d'tailler vos arbustes ? j'sus là !

vos avez b'soin d'tailler vos arbustes ? j'sus là !

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 2Aller à la page : 1, 2  Suivant