| | comment dit-on gouttières ? | |
|
|
| Auteur | Message |
|---|
la clo
 | Sujet: Re: comment dit-on gouttières ? Ven 1 Oct 2010 - 19:15 | |
|
non Batisse mi j'sus inne file bien élevée et j'va pas la canter là, je m'rappelle que d'tros couplets. |
|
 | |
batisse

Guebwiller in Alsace
 | Sujet: Re: comment dit-on gouttières ? Ven 1 Oct 2010 - 21:35 | |
|
Marcel!
I a la clo qu'elle voudrot un cop de main pour se ramintuver de tous les couplets de l'canchon que t'as intonnée....
Au fait la clo, ti qui es eune guernoule bin élevée, te peux déjà nous dire les tros couplets que te te rappelles. Cha fera moins de boulot pour marcel. Te comprinds, ch'est pour li rinte service à ch'garchon de tin départemint... |
|
 | |
Loumarcel

Prés de Montpellier
 | Sujet: Re: comment dit-on gouttières ? Sam 2 Oct 2010 - 6:57 | |
|
J'ai l'musique et chés paroles |
|
 | |
la clo

Brive la Gaillarde
 | Sujet: Re: comment dit-on gouttières ? Sam 2 Oct 2010 - 8:22 | |
|
quemint que j'vas m'sortir ed là
in va l'apprinde si qu'un jour in a l'possibilité de l'canter tertous insenne.
|
|
 | |
batisse

Guebwiller in Alsace
 | Sujet: Re: comment dit-on gouttières ? Sam 2 Oct 2010 - 9:44 | |
|
Ah ben cha ferot bieau ginre. Et quo qu'is pinserottent de nous les ginses? Ichi cha va, les ginses qui voudrottent acouter is buquerottent chu un bouton après avoir mis le son tout bas, in sachant qu'in faijint cha is vont intinte eune séquo qu'elle pourrot choquer les âmes sinsipes. Et in prime eune séquo cantée par eune guernoule bin élevée qu'elle a sins doute eune bielle vox qu'i vaut miux intinte toute seule plutôt que perdue au mitan d'un groupe de braillards. Au liu de cha te veux faire eune chorale qu'in intind à des kilomètres comme eune canchon de messe dins le timps. Imagine qu'un afant mal intintionné - à m'mote que ch'est un pléonasse cha - i l'intinde. Ch'est le ginre de séquo qui s'artient grammint miux que les leçons ou l'taffe de multiplication... tros jours après t'aros toutes les écoles du canton qui canterottent cha dins les cours de récréation ou pindint les leçons de catéchisse. In nin huit jours cha armonterot jusqu'à paris et in in causerot aux infos. Te seros interviouvée par claire chabal et, te peux n'd'être surte, te devros la canter in dirèque t'canchon dont te seros à l'origine de l'version chorale. A partir de là, ch'est dins le monde inti qu'in in causerot, d'abord le monde francophone puis les autres. Et à partir de là, bonjour les paparazzi qui vont t'impoisonner t'vie trintchille de guernoule bin élevée. Nin non, mi je pinse que te risques grammint moins in la cantant ichi t'tiote canchon. Déjà, invos un émile à marcel pour qu'i t'invoie les paroles que te dis que t'as obliées. Eune fos que te les as, t'inregistres l'canchon chu le manicraque inregistreur de tin lordi pour in faire un bieau fichier - marcel i sait commint qu'i faut faire - et t'invos le fichier au grind chef à pleumes qu'à m'mote que ch'est le seul qui sait mettre du son chu le site. Arringint comme i est nous grind chef à pleumes, je chus sur qu'i te mettra cha sur le site sins délai. Si te veux i pourrot même mintionner que cha provient d'eune canteusse invisipe... Allez, in joque après ti hein...  |
|
 | |
Loumarcel

Prés de Montpellier
 | Sujet: Re: comment dit-on gouttières ? Sam 2 Oct 2010 - 9:55 | |
|
J'pourros minme y donner plusieurs canchons, et cha pourrot faire un dixe |
|
 | |
la clo

Brive la Gaillarde
 | Sujet: Re: comment dit-on gouttières ? Sam 2 Oct 2010 - 10:17 | |
|
Hé ! Chef y a min copain qui m'imbête chef ! j'veux pas canter et i m'force.
|
|
 | |
ch'duc

calonne ricouart
 | Sujet: Re: comment dit-on gouttières ? Sam 2 Oct 2010 - 10:24 | |
|
donc , in érot deux canteux,andré et la clo, y pourottent faire in duo insempe,tiote belotte ,faut réécrire einne canchon,et pour el musique nounours etiote belotte pis toni,einne canchon , sur el site à roger par exemple comme ,t'avos fait pour andré sur in aute site ! |
|
 | |
tiote bellotte

Dins le beaujolais (69)
 | Sujet: Re: comment dit-on gouttières ? Sam 2 Oct 2010 - 10:24 | |
|
in pus la clo, pour t'carrière j'ai quequ'in sous la main qui pourrot s'occuper sérieusemeint de ti, m'tiote bielle file travale dins l'évènemintiel (ouais ch'est comme cha qu'in dit,  !), alle s'occupe déjà du groupe d'min fils et d'chés copains, alle pourrot t'treuver des salles d'concert facilemint, des tiotes salle pou commincher.....  |
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+ l'principal c'est d'ête jone dins s'tiête |
 | |
batisse

Guebwiller in Alsace
 | Sujet: Re: comment dit-on gouttières ? Sam 2 Oct 2010 - 10:34 | |
|
Mais vous allez laichi trintchille cheule guernoule bin élevée, bante de rieux de gins!
Même l'cheftaine elle s'y met, z'avez qu'à vir...
Pauf la clo, is te font des misères hein?
Allez, rin que pour ti je linche eune nouvielle mode ichi chu lu forum au grind chef à pleumes et à s'pleumette: les canchons dédicacées, comme dins le poste.
Alors voilà l'dédicace: pour m'copine la clo que j'aime bin parce qu'elle a l'air d'avoir un rudemint bon caractère pour eune boyau rouche....http://www.youtube.com/watch?v=BckW9MBX5MY |
|
 | |
nounours-94

l'hay les roses
 | Sujet: Re: comment dit-on gouttières ? Sam 2 Oct 2010 - 10:54 | |
|
pour l' sonorisation,i a pas d' soucis ej peut té l' faire ej té f'rai eune ristourne. |
|
 | |
la clo

Brive la Gaillarde
 | Sujet: Re: comment dit-on gouttières ? Sam 2 Oct 2010 - 11:21 | |
|
ouais ju ju ! ! in étot jone in étot bieaux (pas bios)
ichi cha sérot :
si in cantot, si in cantot,(bis) la la la la la la la la (bis)
si in cantot oh oh
j'min va, j'sors ....d'accord |
|
 | |
ch'duc

calonne ricouart
 | Sujet: Re: comment dit-on gouttières ? Sam 2 Oct 2010 - 12:40 | |
|
la clo ,ch'est déja in bon début,y manque ech refrain!!! |
|
 | |
batisse

Guebwiller in Alsace
 | Sujet: Re: comment dit-on gouttières ? Sam 2 Oct 2010 - 12:44 | |
|
Et n'oublie nin de t'assir sur eune essoreusse in marche ou eune séquo ainsi tchand que te cantes, comme cha t'aras eune vox trimblottinte comme le julien...
I s'a intraîné jone à causer comme un viux ch'ti-là énon? |
|
 | |
| | comment dit-on gouttières ? | |
|