AccueilFAQRechercherglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 387 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Isabelle Matuszak

Nos membres ont posté un total de 30669 messages dans 2280 sujets
Le livre d’or

N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Partagez | 

Sins olfactif des animaux

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
batisse

Localisation St Dié dins les Vosges

MessageSujet: Sins olfactif des animaux Ven 1 Jan 2010 - 10:33

Je me pose eune question et je voudros vous avis.

Hier au soir j'ai observé eune fos de puq eune séquo qui m'intrigue depuis des ins et des ins. In va dire depuis que j'ai des cats qui dormtent chu mes genouilles...

In sait que ches biêtes elles ne vottent nin comme nousautes. Elles vottent grammint miux, surtout pindint l'nut, mais elles ne vottent nin grammint de couleurs. Ch'est ainsi que de lus mettre des croquettes vertes et djaunes et rouches et tout cha... ch'est surtout pour faire plaiji à chti qui les acate.

Mais est-ce que les biêtes cha sint comme nousautes? Question avoir de l'odorat, ch'est sur, is n'd'ont. I n'a qu'à sortir du frigo eune gamelle avec du thon dedins que le cat i arrife du fin fond de l'majon pour se frotter à vous guimpes. Alors que si te sors de l'bière ou de l'salate i ne bronche nin.

Hier au soir, donc, j'arwettos un dvd à l'télé avec min cat chu mes genouilles, qui faijot concurrinche au son du flim avec ses ronrons. Et qui piquot dins m'viinte avec ses griffes.
In a bieau dire, i n'a nin grammint de plache et cha dot être d'un confort discutape... Ch'est vrai qu'i a des guernoules qui font parel mais ch'est nin tout à fait l'même histoire

Bref, quo qu'il in soche, va savoir pourquo, à un momint i a un tiot pet qui s'a pointé. Et qui a sorti, in faijint li aussi concurrinche au son du film. I n'étot nin si tiot que cha, et à m'mote qu'i avot venu avec des copains, comme is font d'habitute.

Eh ben le cat i n'a nin bronché. In fait, à bin y réfléchir, j'ai nin souvenir d'avoir déringé un cat in pétint.

Alors qu'i n'a qu'à avoir quelqu'un dins l'pièche, même loin, cha met in route les litanies des rouspétaches. Si j'ose dire. Si le quelqu'un in question i a sin nez à moins d'un mètre de l'zone d'émission, i faut absolumint s'arténir, autremint cha peut finir très violemmint.

Qui qu'ch'est qui peut m'expliquer ch'mystère?

Armarquez, mi j'ai jamais trouvé que mes pets à mi is sintent mauvais. Même que des fos je chus déçu tchand qu'is ne sintent rin.

In m'arlisint je me dis que ch'est peut-être nin le meilleur sujet pour comminchi l'année. Mais bon, je vas le lacher quind même....
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Localisation au Nord

MessageSujet: Re: Sins olfactif des animaux Ven 1 Jan 2010 - 11:02

Et ti, Batisse t'as jamais été déringé par les pets silincieyux d'tin cat ? Mi cha m'a déjà arrivé, l'cat bin lové su' mes genouilles et tout à cop, un' odeur ..... ch'étot min cat qui avot largué comme distent les jeunes !
batisse

Localisation St Dié dins les Vosges

MessageSujet: Re: Sins olfactif des animaux Ven 1 Jan 2010 - 11:10

Ben ouais, et cha t'a déringé.
Je chus sur que si qu'i avot arcomminchi te l'aros mis à tierre...

Alors pourquo que cha gêne avec nous nez à nousautes et nin avec lus nez à eusautes? Ch'est cha m'question...
camanette

Localisation chef lieu du pas de calais

MessageSujet: Re: Sins olfactif des animaux Ven 1 Jan 2010 - 11:32

ché pon tant nou nez qu'cha dérinche ...
ché l'écucation qu'in archu j'présume.
pacheque dins l'timps, ché romains y pétotent pis y rototent tout in mingeant à mitan allongés su des berlouffes
va t'in faire cha aveuc tes invités un soir d'reveillon achteur!!
achteur, ché gins, y louttent y sous louttent, y n'paient' pon d'impots pis y crottent' qu'cha va durer tout l'timps(mais cha ché eune aut' histoire)
cha n'a pon répondu batisse à t'question su l'odorat d'tin cat, mais in ch'qui t'concerne personnell'mint continue à péter in paix...un pet à soi y pue moins qu'un pet a z'autes
tiote bellotte

Localisation Dins le beaujolais (69)

MessageSujet: Re: Sins olfactif des animaux Ven 1 Jan 2010 - 15:57

pis ch'est in signe d'bonne santé......... d'ailleurs in devrot l' rajouter su les cartes d'voeux, " bonne année, bonne santé, bons pets"....... rire rire
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: Sins olfactif des animaux

Sins olfactif des animaux

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1