AccueilFAQRechercherglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 388 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Dzulma

Nos membres ont posté un total de 31270 messages dans 2283 sujets
Le livre d’or

N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Partagez | 

Antenne TNT

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2
AuteurMessage
batisse

MessageSujet: Re: Antenne TNT Dim 13 Mar 2011 - 22:10

Si qu'elle est fanée si vite, cha ne vaut nin le cop.

Je trouverai bin eune séquo de fleuri à offrir à mes copines demain.

I a déjà des pichoulis?
Revenir en haut Aller en bas
flersois

Localisation Belgique

MessageSujet: Re: Antenne TNT Dim 13 Mar 2011 - 22:20

Les v'la tes gros cusses:[img][/img]
tiote bellotte

Localisation Dins le beaujolais (69)

MessageSujet: Re: Antenne TNT Dim 13 Mar 2011 - 23:11

Ichi i a au moins tros semaines qu'les crocus ont fini d'fleurir, asteur i a les jonquilles et les narcisses.... ch'est bieau aussi

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

l'principal c'est d'ête jone dins s'tiête
www.les-cartines.com
flersois

Localisation Belgique

MessageSujet: Re: Antenne TNT Dim 13 Mar 2011 - 23:53

tiote bellotte a écrit:
Ichi i a au moins tros semaines qu'les crocus ont fini d'fleurir, asteur i a les jonquilles et les narcisses.... ch'est bieau aussi

Ché bin plus vite que par ici.. cette photo a été prise le 16 avril 2005....Au nord de ch'Nord.....
batisse

Localisation St Dié dins les Vosges

MessageSujet: Re: Antenne TNT Lun 14 Mar 2011 - 8:12

flersois a écrit:
Les v'la tes gros cusses:[img][/img]

Ch'est des bâtons de framboisiers qu'i a autour?
Invité
Invité

MessageSujet: Re: Antenne TNT Lun 14 Mar 2011 - 8:17

j'ai semé des oeuillets d'inde, cha sort déja ed terre
Invité
Invité

MessageSujet: Re: Antenne TNT Lun 14 Mar 2011 - 8:22

min parterre devant em cuisine, j'in parle pas,min jone quien filou ,méa tout saccagé , ej vais pas mette du grillage partout, ches voisins vont demaner si ej devient pas sot,jé déja grillager min gardin potager,cha ravisse drole !!
flersois

Localisation Belgique

MessageSujet: Re: Antenne TNT Lun 14 Mar 2011 - 8:56

batisse a écrit:

Ch'est des bâtons de framboisiers qu'i a autour?

Ouais t'as bin vu Batisse, cha pousse comme du cruaud mais ché framboises y sont nin fort grosses...
batisse

MessageSujet: Re: Antenne TNT Lun 14 Mar 2011 - 19:49

flersois a écrit:
L'tiote boule comme te dis,LNB cha s'appelle y faut fok l'changer si y'a plus que 15 ans, l'min y'a plus que ça mais y va bin....Pindint mes promenades en France, j'ai vu qu'il y en a qui zont c'te pièce avec deux sorties, un câble qui va in bas et un n'aut qui va in haut, si c'est comme cha in peu incore employer l'ancien démodulateur Anna Log sur ène deuxième télé.
Sur c'te boule, j'ai mis un sac in plastique, elle reste au sec....

Bon dimanche à tertous

Bon, arvénons in au sujet du sujet: les antennes TNT.

J'ai rin compris à t'n'histoire de cables qui vont in bas et et in haut.

I n'd'a suremint qui seront tintés de dire que je chus un babache... ch'est des médisints. Je comprinds tout, du momint qu'in me l'explique comme i faut pour que je comprenne.

Alors voilà commint que je comprinds: toutes les paraboles que j'ai vues chu les tots, elles étottent chu un mat.

In-dessous du mat i avot eune majon et au-dessur du mat i avot le ciel.

Alors quo qu'ch'est que te nous racontes avec t'n'histoire de fil qui monte au ciel pour arwetchi eune deuxième télé? T'as t'chambre dins eune nacelle de mongolfière accrotchie à t'majon?

A part cha, j'ai été vir le démodulateur que te dis dins tin lien à buquer. Ben li i buque aussi! Pour avoir ch'ti-là et être branché chu le satellite spécifique aux chaînes françaises, i faut payer 50% de puq que pour un démodulateur qui capte Astra, d'ùche qu'i a les mêmes chaînes, plus tout plein d'autres dins des lingues qu'in ne comprind nin toudis.

Je chus indécis.

Dire qu'in a connu le timps d'ùche qu'i n'avot qu'eune seule chaine, qui n'émettot nin toute l'journée et qu'in étot contints comme cha....

Tcheue affaire tchand qu'i a arrivé l'deuxième chaine. A ch't'heure in cause de démodulateurs à 4000 chaines.
Déjà si t'as foque que 100 chaines, te passes puq de timps à zapper qu'à arwetchi un programme. Tcheu brun.
flersois

Localisation Belgique

MessageSujet: Re: Antenne TNT Lun 14 Mar 2011 - 21:06

j'voulos dire : ch'ti qui va in bas , y va dins l'salon, l'aute y va dins l'chambre...

j'dos avir payé ène centaine d'roros pour min démodulateur , mais sans la Haute Définition.

Loumarcel

Localisation Prés de Montpellier

MessageSujet: Re: Antenne TNT Ven 18 Mar 2011 - 22:46

Bon mi j'ai accaté deux Liveplugs à l'boutique Orange (à ch'momint ch'est à 69€, j'in met un dins l'prise électrique, j'y branche m'live Box et à l'aut' bout de l'maison j'ai branché l'deuxième Liveplug et j'y branche el télé, faut dire que j'ai un contrat Internet+Téléphone+Télé, et j'ai l'TNT et certaines chaines, si té veux Batisse té peux aussi payer pout des bouquets Orange 'film, spots etc et aussi Canal+ si té veux mais là faut cor payer.
In n'peut mète que deux Liveplugs avec Orange
J'peux avoir les infos du Nord-Pas de Calais.
Pou l'pétite télé j'ai acaté un décodeur TNT branché à l'télé et à ch'l'antenne et cha fonctionne, pour l'instant cha saute in tiot peu et par momint mais i parait qu'à la fin d'l'année cha devrot ête pus net passe tout l'monte in France aura l'TNT.
batisse

MessageSujet: Re: Antenne TNT Sam 19 Mar 2011 - 7:34

Chez misaute, au moins qu'i in a qui passe par l'livebox au puq que je chus contint parce que tchand que cha marche ch'est bin mais plusieurs fos par jour cha ne marche pus.

Et tchand qu'in armarque que cha ne marche pus.... ch'est qu'in aimerot bin que cha marche!

Des fos dins un film ou un programme je peux m'arténir jusqu'aux pubs pour aller faire min tiot pisse ou aller cachi eune bière. Du cop j'ai nin perdu le fil. Par contre, si qu'au lieu de l'coupure pub ch'est eune coupure éleuctrique, t'imagines le brun.

D'autint que pratiquemint à chaque cop je m'amuse à débrancher ch'bazar, à l'arbrancher, à attinte que toutes les tiotes loupiotes elles se mont à grignoter et tout cha. Là le suce panse i est déplachi du film à l'livebox.

A m'mote que j'in suis à ma chinq ou sixième. Avec eune neuve - ou eune réparée arcyclée - cha marche un momint pis à la longue cha arcomminche.

Is peuttent être contints que je tiens grammint à m'n'adresse émile sinon i a belle lurette que j'aros passé à l'concurrinche;)
Loumarcel

MessageSujet: Re: Antenne TNT Sam 19 Mar 2011 - 7:43

Ouais ch'est vrai qu'cha m'faisot parèle mais j'ai fait canger m'LiveBox qui étot un viux modèle triangulaire avec chés boutons in d'sous,à ch't'heure j'in ai eun' rectangulaire à plat avec chés boutons sus l'côté cha dot ête l'dernier modèle et j'touche du bos cha n'saute pus.
nounours-94

Localisation Bolbec (76)

MessageSujet: Re: Antenne TNT Dim 20 Mar 2011 - 12:56

j'ai eu l' tour avec l' live box toudis in panne ou hs j'in a eu marre j'ai cangé d'opérateur ej sus tranquille meme pour l' passache au numérique j'ai rien eu à faire
Loumarcel

MessageSujet: Re: Antenne TNT Jeu 24 Mar 2011 - 18:39

I fallot bien parler d'el Live Box, et bin sûr j'ai pas dû toucher du bon bos passe qu'alle a coupé et in avot pus rien, mais à (Or...e) is ont été très sympas et is m'ont inringé cha tout d'suite, bin sûr j'avos vérifié tous chés branchements avant et fait les différentes manip' ed vérification et in un quart d'heure (j'ai dû bin sûr téléphoner avec min portape) cha a été inringé. D'ailleurs is avotent vu que j'ap'los avec un portape.
Bravo , ouais faut l'dire.

J'ai mis un smiley qui li arsanne passe que je n'sais pas si j'ai l'drot d'faire ichi de l'pub pou min opérateur.
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: Antenne TNT

Antenne TNT

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 2 sur 2Aller à la page : Précédent  1, 2